Siika sanoo:
mut tieräks mitä!
Kourusika sanoo:
E :@
en tie
Siika sanoo:
ooon syntine!
Kourusika sanoo:
Olat
Siika sanoo:
eile illalla
mä
istuin kakilla
Kourusika sanoo:
HYI
Siika sanoo:
JU
Kourusika sanoo:
se on syntiä se
Siika sanoo:
eikä siinä vielä kaikki!
pyyhin
:’(
Kourusika sanoo:
HYI
Siika sanoo:
ja tieks
Kourusika sanoo:
sika
Siika sanoo:
jotenki hempee pyyhkäsy oli
MUN PAPERIS OLI JOTTA RAKKAUSRUNOI!
ja syrämei! o.O
Kourusika sanoo:
:D
pelle
Siika sanoo:
MAANSYNTIÄ!
Kourusika sanoo:
O
Siika sanoo:
"Kaksi mieltä, yhteinen ajatus. Kaksi sydäntä, yhteinen sielu. Sinä ja minä, ikuisuuteen. <3"
NAUTI SIINÄ SITTE KAKKAHETKESTÄ
Kourusika sanoo:
:DD mist tollast paperii saa
Siika sanoo:
ostin iha siwasta! Lambia
Kourusika sanoo:
sika
Siika sanoo:
joo
Kourusika sanoo:
eläinrääkkääjä
Siika sanoo:
noit runoii oli 12 erilaist
mä siinä sitte lueskelin niit lävitte
ja unohdin iha et oon tarpeilla
8)
Kourusika sanoo:
:D
oot nii fanha
dementia iskee jo pöntöl
Siika sanoo:
herkkää ja uhrautuvaa
Kourusika sanoo:
:D
Siika sanoo:
ju
mä tottunu pöntöl uhrautuu iha eri mielel
nys meni halut ponnistaakki :’(

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti