1. maaliskuuta 2011

Ei paikalla väliä.

Siika sanoo:
 mut tieräks mitä!
Kourusika sanoo:
 E :@
 en tie
Siika sanoo:
 ooon syntine!
Kourusika sanoo:
 Olat
Siika sanoo:
eile illalla
istuin kakilla
Kourusika sanoo:
 HYI
Siika sanoo:
 JU
Kourusika sanoo:
 se on syntiä se
Siika sanoo:
 eikä siinä vielä kaikki!
 pyyhin
 :’(
Kourusika sanoo:
 HYI
Siika sanoo:
 ja tieks
Kourusika sanoo:
 sika
Siika sanoo:
 jotenki hempee pyyhkäsy oli
 MUN PAPERIS OLI JOTTA RAKKAUSRUNOI! 
 ja syrämei! o.O
Kourusika sanoo:
 :D
 pelle
Siika sanoo:
 MAANSYNTIÄ!
Kourusika sanoo:
 O
Siika sanoo:
 "Kaksi mieltä, yhteinen ajatus. Kaksi sydäntä, yhteinen sielu. Sinä ja minä, ikuisuuteen. <3"
 NAUTI SIINÄ SITTE KAKKAHETKESTÄ 
Kourusika sanoo:
 :DD  mist tollast paperii saa
Siika sanoo:
 ostin iha siwasta! Lambia
Kourusika sanoo:
 sika
Siika sanoo:
 joo
Kourusika sanoo:
 eläinrääkkääjä
Siika sanoo:
 noit runoii oli 12 erilaist
 mä siinä sitte lueskelin niit lävitte
 ja unohdin iha et oon tarpeilla
 8)
Kourusika sanoo:
:D 
oot nii fanha
dementia iskee jo pöntöl
Siika sanoo:
 herkkää ja uhrautuvaa
Kourusika sanoo:
 :D
Siika sanoo:
 ju
 mä tottunu pöntöl uhrautuu iha eri mielel
 nys meni halut ponnistaakki :’(
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti