16. maaliskuuta 2011

miten niin passiivista?


Siika sanoo:
sika
:@
arvaappa kuin kivaa mulla oli eile?
Kourusika sanoo:
:P tissii oli tarjol?
Siika sanoo:
sika! :@
eip
en harrast, harras mies!
mutta!
Kourusika sanoo:
nooo?
munaa?
Siika sanoo:
 oon aina sanonu et musta venyttely on niiiiiiin håmåa!
Kourusika sanoo:
O
tähkien hommaa
Siika sanoo:
no mietippä
olin eilen passiivises venyttelys
Kourusika sanoo:
:O
Siika sanoo:
semmone heebo venytteli mut
kui håmåa se o?
Kourusika sanoo:
HYI! :S
TOSI
Siika sanoo:
O!
Kourusika sanoo:
oot nii homo
Siika sanoo:
ja voi miten se väänteli mua
se oli iha hiest märkä
Kourusika sanoo:
:D :D
Siika sanoo:
ku mää oon jäykkä ku kanki
:’(
Kourusika sanoo:
:D :D
sika
Siika sanoo:
ja sit!
voi miten kauniisti se puhu mulle
Kourusika sanoo:
nooh?
Siika sanoo:
"Sulla on rakenteellista vikaa lonkassa ja selkärangassa"
"Luoja sun persees on aivan tiukka"
O.o
håmåa.
Kourusika sanoo:
:D
Siika sanoo:
"Ihme et kävelet suoraan, kun sun etureidet on näi jumissa"
Kourusika sanoo:
:D
Siika sanoo:
:’(
piti tull rentoutunu olo
mut ei
Kourusika sanoo:
kävelet ku fanha juopo!
Siika sanoo:
meikkis sai kotitehtäväks venyttelyy
läksyi
nyyh.
:’(
Kourusika sanoo:
:D ons si suulline kuulustelu?
Siika sanoo:
joops!
uusinta viiden viikon pääst
Kourusika sanoo:
mjahas
Siika sanoo:
ja mikä parast
nyt joka paikkaa särkee nii pal. aamust olin varma et mul o joku selkävamma
ku se ei millää suostunu irtoon sänkyst
suosittelen tota hei :D
jos haluat hellää kosketust
ja rentoutuu
tuntee ittes liikkuvaks
ja keveäks
Kourusika sanoo:
:D
kiitos ei
ei oo faraa
onneks
Siika sanoo:
   :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti