Siika sanoo:
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrröööyyyyyyyyy
Kourusika sanoo:
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRrr
:P pirääskö hjakee suppo kaffia??
Siika sanoo:
ju pitäis
mut ei jassa
vanhuuuus
mietis ny vähä
koht sää ja määki ollaa semmossi lätsäpäissi paappoi
viikko enää ja kuuluu vaa iso RUPS ku me rupsahdetaa
:’(
kaukana on atleettiset, jäntevät ja norjat vartalot
lisäksi vitsikäs, nokkela ajatuksenjuoksu vaipuu historiaan
ja kohta ollaan koko ajan, että HÄ?
TÄH?
Kourusika sanoo:
:’( JU
maan suru
Siika sanoo:
hä?
Kourusika sanoo:
elo on ehtoota ny
Siika sanoo:
O
ei siinä sun lauri tähkän kiuas paljo helpota
Kourusika sanoo:
ei
Siika sanoo:
kun et ees muista et se on tähkän
Kourusika sanoo:
täh?
Siika sanoo:
:’(
JU
meinaaks pitää synttäripileet?
Kourusika sanoo:
e
Siika sanoo:
sika
Kourusika sanoo:
surujuhlat
Siika sanoo:
eiks maistuis foileipäkakku hä?
Kourusika sanoo:
täh?
Siika sanoo:
mä meinaan kestitä mummoi ja mammoi
Kourusika sanoo:
sika
Siika sanoo:
minipossul oli semmone hieno hattifatti-kakku 8)
![]() |
| Minipossun juhlakaakku |
Kourusika sanoo:
:D sul teinikakku!
Siika sanoo:
sika!
mun tekis mieli hommaa sellane sikakakku!
8)
possun töpseli ja korvat
marsipaanista
naaaaam!
olis sii mammat ihmeissää!
Kourusika sanoo:
täh?

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti