28. tammikuuta 2011

Pikku pikku palapeli

 
Pikku pikku palapeli ennen pikku pikku minipossun vierailua.

Olipa kerran pikku pikku minipossu, joka asui pikku pikku talossa pikku pikku kaupungissa. Eräänä päivänä pikku pikku minipossu pani päähänsä pikku pikku myssyn ja lähti pikku pikku kyläreissulle. Hän tuli pikku pikku lätille ja siellä hän näki pikku pikku palapelin palan ja sanoi:
-Tästä pikku pikku palasta saan pikku pikku leikin pikku pikku iltapuuhakseni. Ja pikku pikku minipossu otti pikku pikku palasen.

Kun pikku pikku minipossu tuli takaisin pikku pikku kotiinsa, hän oli pikkuisen väsynyt ja niin hän pani pikku pikku palasen pikku pikku kaappiinsa ja meni nukkumaan pikku pikku vuoteeseensa. Kun pikku pikku minipossu oli nukkunut pikku pikku hetken, hän heräsi siihen, että pikku pikku kaapista kuului pikku pikku ääni: -Anna palaseni tänne!

Pikku pikku minipossu pelästyi pikkuisen, pani pikku pikku päänsä pikku pikku peiton alle ja nukahti taas. Kun hän oli nukkunut pikku pikku hetken, kuului pikku pikku kaapista taas pikkuisen kovempi ääni: -ANNA PALASENI TÄNNE!

Pikku pikku minipossu pelästyi pikkuista enemmän ja pani pikku pikku päänsä pikkuista syvemmälle pikku pikku peiton alle. Kun hän oli taas nukkunut pikku pikku hetken, sanoi pikku pikku ääni pikku pikku kaapista pikkuista kovemmin: -ANNA PALASENI TÄNNE!

Tällä kertaa pikku pikku minipossu pelästyi pikkuista enemmän, pisti pikku pikku päänsä pikku pikku peiton alta ja sanoi kovimmalla pikku pikku äänellään:
- OTA SE!

  
Pikku pikku palapeli pikku pikku minipossun lähdettyä pikku pikku kotiinsa.

25. tammikuuta 2011

Jääkenttien sika!


Siika sanoo:
pelles
muistakko ku itte luistelit ekaa kertaa?
Kourusika sanoo:
ööööö en?
Siika sanoo:
olessää liian fanha muistaan? :D
Kourusika sanoo:
:’(
Siika sanoo:
 en mäkää muista
Kourusika sanoo:
olan
Siika sanoo:
mut jottaa kuvei oon nähny ku mää pienenä pylpyränä menen ruskees toppapuvus ja keltane torspon potta pääs ympär jäätikköä 8)
Kourusika sanoo:
 jääkenttien sika
Siika sanoo:
sepäs se
Kourusika sanoo:
ja seppo
Siika sanoo:
olin eile Minipossun kans pluistelees :p
Kourusika sanoo:
sika
Siika sanoo:
ekaa kertaaa kuule
8)
Kourusika sanoo:
nam
Siika sanoo:
komiaa menoa
Kourusika sanoo:
oli
Siika sanoo:
hyviä havaintoja
JÄÄ ON NII LIUKASTA ja
MÄ EN PYSTY LUISTELEEN KUN TERÄT ON TYHMÄN TERÄVÄT
ja samanlaisia viksuja juttuja
Kourusika sanoo:
:D
viksu sika
Siika sanoo:
nams! 35 minsaa jaksettii menn, sit tuli beba kipiäk
Kourusika sanoo:
nam
Siika sanoo:
ens kerral siron sihe tyynyn?
Kourusika sanoo:
JU
Siika sanoo:
sika
Minipossu kaikissa turvavarusteissaan juuri ennen jäälle menoa!

21. tammikuuta 2011

SNEEZE!!


Siika sanoo:
huomenta!
pakko kertoo mun urpåin teko pitkään aikaan.
illal mul oli tylsää ja latasin puhelimeen röyhysovelluksen.
nooh siin oli kans nappi SNEEZE. ruma aivastusääni kuulu ja se tarttu!
mä urpå aivastin heti perään. oon nii helppo :’(
Possu sanoo:
Oot tosi tosi helppo :D
Pönttö! eihä aivastuksen pitäis ees tarttuu, se o haukotus se :D
eli oot tosi tooooosi helppo!
Siika sanoo:
:o :o
NII OONKI!
voi urpåjen urpå!!!! :’(
Possu sanoo:
:DD pönttö.
suhun tarttu viestiäänist aivastus!
oot nii pölö! :D
Siika sanoo:
voi nyyyh!
nyt on oikee tosipönttö olo.
mä illal luulin et toi o vaa vähä epänormaali imut eihä tos ole mitää lähellekkää normia :(
koht mut lukitaa jonnekki suljetul osastol :’(
Possu sanoo:
no ehkä sul tekeis vaa iha hyvää päästä pienelle lomalle rauhoittumaan.
urpå. epänormaali möllykkä.
vastustuskyvytön, et pystynyt vastustamaan aivastuksen houkutusta >:)
Siika sanoo:
nyyyh, kiusaaja!
mieti jos se oliski ollu joku sikanuhane aivastus.
mä nii makaisin ny sängynpohjal kuumemittari bebas ja tupot nokas :o :o
Possu sanoo:
senki syntine! nyt sun aivastuskertomus aiheutti mul hikan :( sika

19. tammikuuta 2011

vespapelle


Siika sanoo:
....
tulepaa kuvist mielee mun puntokorjaus
karkkipaperil...
:D
Kourusika sanoo:
 tuli mieleen kans :D
Siika sanoo:
hehe :D
Kourusika sanoo:
:D ohna korjas kerran zevyn oven ilmastointiteipil ku meni lukko jumiin
ja ovi ei pysyny kiinne
Siika sanoo:
:O
sika
osaa ne naisetki siis
Kourusika sanoo:
ju
Siika sanoo:
voiha vespa
vespa himottais
ei tarveis korjaa karkkipaperil, ei hesusteipil
Kourusika sanoo:
:p ju
vespa
mitä muuta mies tarttis?
ei mitää :))
Siika sanoo:
vespakypärän ja vespapaidan
mikäs o vespalla ajamisen pukukoodi nykyäs?
Kourusika sanoo:
:p
jaa-a
kysy teineiltä
Siika sanoo:
en jaks vaivautuu
nakkinako ajelis?
Kourusika sanoo:
:p nakkina pelkkä kypärä pääs
Siika sanoo:
NAM!
(8) oi jos oisit kultaseni vespa kaunoinen, pitäisin sut piilossa vain salaa ajellen. mutta voi voi surkeutta voi voi tätä pulaa, ajoista salaisista saattaisit sä palaa...

18. tammikuuta 2011

dominopelle


   Sika ja sian himot! Välillä himot valtaavat mielen  ja sitten joutuu taistelemaan kiusausta vastaan. Joillain se on autokuume, toisilla karkkihimo. Sialla se on aivan käsittämätön dominohimo! Mitä tehdä kun dominofiilis iskee? Pitääkö sitä pistää noi palikat tilaukseen vai pyristellä vastaan? Jos ei palikoita jaksa tilaa, niin näyttää toi tuhannen litraa mehuakin olevan ihan toimiva dominosetti..

Siika sanoo:
mut tiedäthän porsaani
mul on maan himot! :P
Kourusika sanoo:
himosika
himoitset zevyä
Siika sanoo:
enp, ei oo autokuume
Kourusika sanoo:
O :p
Siika sanoo:
EIPO! :@
Kourusika sanoo:
:p meen täs joku päivä kattoon buikkii pelle
Siika sanoo:
mene
mun himo o aiva erilaine :P :P

kasso fideoo abouts 4 min kohalta
O.O KARHUDOMINO! 
Kourusika sanoo:
:p nam
sikamaista
Siika sanoo:
iha hirmuset dominohimot
mun kummipoika sai lahjak dominopalikat
ja mä meinaan hankkii samanlaiset
sit sikalas onkin luvassa pelkkää dominoketjun rakenteluu
tommottet mr dominot
Kourusika sanoo:
dominopelle =D