20. joulukuuta 2010

Ripulisika

Siika: 
   Pelle. Maanköyhyys :'(
   tili tuli tänää
maksoin lakut
ja nyt tili on 60 euroo minuksel.
ikin ollu näi köyhä :’(
Kourusika: 
tee lapsei ni rikastut
8)
hierontalahjakortti
Luminaaaatto joululahja
8) ohnalle kiertoon
Siika: 
   Oujee. Porot saa hieromaa,köhät myy persettä wikkel 
Kourusika: 
   vju
ja ku oot kippiä ni et pääse ees sinne wikkel

Siika: 
   Sika. Mull ripulia ole :'(
Kourusika: 
   pletkuripuli on
Siika: 
   :O
jäbä rienaa!
Kourusika: 
   ju
ja  tienaat
sika

Surprise surprise, it's a pig!

Sika osaa joskus räjäyttää pankin. Luovuus on välistä tiukilla, mutta tulokset yllättää itse siankin! Perjantaina sikolättiin saapui vieraita ja sika itse pyöräytti tarjoomukset. Synnytys, normaalisti tuskallinen olotila, meni kuin kaurat possun naamaan. Ja tässä tulokset. Aurapiparirullat (nirsoille normipiparit) ja possupasteijat! Nams! :PP
Kermaviilitaikinasta väännetty pasteija, sisällä sikaa, sinappia ja persijaa! Vain omena puuttuu.

Piparitaikinaa lätyksi kaulittuna, päälle auraa, rullalle ja uuniin! 

15. joulukuuta 2010

Housuton sika!










Siika sanoo:
housut jalas?
Kourusika sanoo:
:@
Siika sanoo:
onssul tapana?
välilevy pullistunu ku sontua lapioit
ni onssul tapana housui käytellä?
ihmiset kadulla tuijottaapi?
sormilla osotteleepi?
Kourusika sanoo:
ju
en käytä houssui
ei oo faraa ku housut o polttoöljys
Siika sanoo:
 olees sää pönttö öljystäny pöksyt?
Kourusika sanoo:
häää? :O
sika
siel tankkaamas
:@
Siika sanoo:
ainii, tankkasit pöksyilles ku tankkauspletku meni rikki?!?
Kourusika sanoo:
aino!
Siika sanoo:
pelle ku osaa tankkia täytellä :DD
Kourusika sanoo:
:@
vaadin korva!
Siika sanoo:
saat nenä!
nenäkarvan!
Kourusika sanoo:
soitin sinne bensa-asemal aamul
ku ei ol mittää kuulunu
"tutkinta on kesken"
siat! :@ :@
mul ei oo ny si talvitakkii eikä talvikenkii
Siika sanoo:
:DD
mut löpöö o!
Kourusika sanoo:
ei pal polttoöljy lämmitä
ku ulkon kävelee
:@
Siika sanoo:
tuikka tulee :D
Kourusika sanoo:
ju
ei usalla stupakkiakaa poltella
tiä vaik posahtais koko ukko
Siika sanoo:
:D
karvaton ukko
Kourusika sanoo:
ju
Siika sanoo:
siks just nenäkarvat tarttet
Kourusika sanoo:
Sika :@
Siika sanoo:
:D

10. joulukuuta 2010

Maansuru!

Rakas plokimme on viime aikoina kokenut monenmoista vastatuulta kärsässään. Viimeisin isku on Kourusian koneen liisausajan päättyminen. Onko tässä plokin päätös? Lätinät lätisty?

Ei suinkaan! Eiköhän yksinlätinästäkin jotain irtoa ja kaippa Sikakin saa uuden koneen jossain välissä. Me ollaan oikeesti iha ylpeitä aikaansaannoksistamme! Ei tässä varsinaisesti järkeä ole, mutta jutun taso takaa virkeän mielen työasioissa. Ei lätinää hakemalla haeta tätä varten, vaan kakun parhaat kirsikat poimitaan ja julkaistaan täällä. Ja lukijoiden palaute lämmittää, jos ei mieltä niin paljasta sianbebaa karsinassa. Lisää palautetta siis, pliiis!

Siika sanoo:
tasokasta
samaa paskaa joka stooris
Kourusika sanoo:
 Huuruinen sähköpletku 8)
Kourusika sanoo:
:D 
maan komee ploki
Siika sanoo:
O
Kourusika sanoo:
 kukaan kehtaa tulla julkiseks lukijaks?
 paitti maanfatta?
Siika sanoo:
Sivun katselut tänään
5
Sivun katselut eilen
2
Sivun katselut viime kuussa
111
Sivun katselujen koko historia
111
Kourusika sanoo:
 heti paukkuu sata rikki! 8) 8)
Siika sanoo:
 :D
usasta luettu
JA ALASKASTA!
Kourusika sanoo:
:OO 
ei juma
Siika sanoo:
jääkarhut?
Kourusika sanoo:
jääsiat!

3. joulukuuta 2010

Feronpalautuspäivän autokuume!


Kourusika sanoo:
 :p köyhää huomenta!
Siika sanoo:
 Oi dänks detsamma
 0,8 k€ köyhyyttä tänään!
Kourusika sanoo:
 :’( toiset saa
Siika sanoo:
  sil sais kaks mondeoo
Kourusika sanoo:
  :D
  <:o) ostettii eile Mondeo!!!
 3ke
Siika sanoo:
 jotenki en oo yhtää yllättyny
Kourusika sanoo:
 :p
Siika sanoo:
 oot nii autokuumeine
Kourusika sanoo:
 Jou
Siika sanoo:
 et vähänki ku joku muu saa autoa
 nii sää saat siit kiksit!
Kourusika sanoo:
 :p ju
Siika sanoo:
 nooh?
 kunnon teinirässi?
 maan poppikoneet?
 kromirööri?
 melamiinivanteet?
 karvattomat nopat?
 silakantuoksune funderbaumi?
Kourusika sanoo:
 :p
 kyl siel koht silakka tuoksuu
Siika sanoo:
 SIKA!

30. marraskuuta 2010

Huuruinen sähköpletku


Kourusika sanoo:
voi norsu ku oli kylmä
kaik oli maan huurussa taatilassa
8) jatkojohtoki oli jäätyny suoraks
Siika sanoo:
:D
oot nii kateelline sil johdol
kerranki taatilas jotaa pitkää ja kovaa...
Kourusika sanoo:
 SIKA
Siika sanoo:
:D :D :D
mistä päästäänki aiheesee
”Mies rakasteli itsensä hengiltä”
Kourusika sanoo:
 sä?
Siika sanoo:
    ”28-vuotias venäläismies söi purkillisen Viagraa ja yritti sitten tyydyttää kahta naista 12 tunnin ajan. Venäläismies kuoli ahmittuaan purkillisen Viagraa. Pillereiden popsiminen oli osa vedonlyöntiä miehen kestävyydestä. 28-vuotias mies oli lyönyt vetoa kahden naisen kanssa, pystyykö hän tyydyttämään heidät 12 tunnin seksimaratonin aikana. Vain muutamaa minuuttia ennen 12 tunnin seksiputken päättymistä..”
Kourusika sanoo:
:O
Siika sanoo:
onnelline lähtö
Kourusika sanoo:
Ju
Siika sanoo:
eikä ees joutunu kärsiiin siitä et eli näi kävyks!
Kourusika sanoo:
:D:D
mietis ku tönöttää viel siel arkus
Siika sanoo:
:D
Vain muutamaa minuuttia ennen 12 tunnin seksiputken päättymistä..
pitäiskö jomman kumman mimmin mennä sit jatkaan loppuu toi et tulis 12 tuntii täytee?
Kourusika sanoo:
:p

26. marraskuuta 2010

Pikkujouluperjantai


Siika sanoo:
   perjantai
   pikkujoulut
   mitä meinaat tehrä?
Kourusika sanoo:
mennä kotttiiin 8)
Siika sanoo:
:OO
miks kotti?
mitä kotona?
kot kot kotitöitä?
Kourusika sanoo:
 filmaa hoitaan :((
Siika sanoo:
opetat kanan puhuun?
sä:"sano kottero, sano koti" -> kana:"kot kot" -> sä:"MÄ OON NII REHTORI"
Kourusika sanoo:
:D
olet
Siika sanoo:
en tänää!
tänää porry hatter!

Tänään olisi firman pikkujoulut, mutta ei oikeen jaksa ei irtoo ei kestä. Reilu viisi vuotta samassa työpaikassa, eikä kertaakaan sikailemassa pikkujouluissa. Jotenkin ajatus siitä, että näkee kaikki nuo samat töpselikärsät vapaa-ajallakin, etoo. Niinpä kotityöt ja leffa vie voiton, tänäänkin..