14. joulukuuta 2011

Entäs prinssinnakit?

Siika sanoo
Islamilaispapin lausunto ihmetyttää: “Kurkut ja banaanit kiellettävä naisilta”
8) OIKEIN
Kourusika sanoo
sika!
JU
oikein
Siika sanoo
Euroopassa asuva, toistaiseksi nimettömänä pysyttelevä islamilaispappi totesi egyptiläislehdelle, etteivät naiset saisi koskea ruokoakaupassa mihinkään, mikä muistuttaa miehen sukupuolielintä.
Kourusika sanoo
:O
Siika sanoo
entäs rinssinnakit?
Kourusika sanoo
:DD

17. marraskuuta 2011

Pekonilube

Siika sanoo
pelle
Kourusika sanoo
olet
Siika sanoo
olen
Kourusika sanoo
narkkis
Siika sanoo
kuule pelle
Kourusika sanoo
kylpysuolan haistelija
Siika sanoo
se mä en ole
Kourusika sanoo
olet
Siika sanoo
maistelija!
Kourusika sanoo
sniffer
Siika sanoo
nooo kuis sun puuhat makkarissa hä?
Kourusika sanoo
ripulinmaistelija!
HÄ?
Siika sanoo
nii kuis puuhat sujuu?
Kourusika sanoo
nukun 8)
Siika sanoo
makkariremontti etenee sikaisesti?
nooo sika
Kourusika sanoo
nooo?
pelle
Siika sanoo
Baconlube-niminen tuote on sekä hierontaöljy että liukastevoide ja sen erikoisominaisuus on viettelevä pekonin tuoksu. Erikoisen tuotteen taustalta löytyy J&D's Foods -yhtiö, joka valmistaa myös muun muassa Baconpop-popkornia, Baconaise-majoneesia ja Bacon Salt -suolaa. Maailman ensimmäistä pekoniliukastetta markkinoidaan kuitenkin erikoisella tavalla.
Kourusika sanoo
NNAAAM
Siika sanoo
- Enää sinun ei tarvitse kärsiä kauhistuttavista makuuhuonekokemuksista pekonirasvan kanssa, nauti vain kuumasta pekoniöljystä ja hyvistä hetkistä
Kourusika sanoo
:D näi o!
maan kärsää o ollu :’(
Siika sanoo
näin tehtäköön!
Kourusika sanoo
JU
Siika sanoo
maan kärsä :D
Kourusika sanoo
:’(
Siika sanoo
no kerros jotai lisää et mitä teet sen pekonirasvan kans?
:D
Kourusika sanoo
Eee
Siika sanoo
nyyh
Kourusika sanoo
syntiä se on
Siika sanoo
 o
Kourusika sanoo
en harrasta
taatilan talo on siveyden pesä.

16. marraskuuta 2011

Kylpysuolattu ankka!

Siika sanoo
huoooh
kakka
Kourusika sanoo
sika
syntiä on se
päästä syntisi suolestasi
aamen
Siika sanoo
maasta olet tullut
viemäriin pitää sinun menemän
8) hyi kun sikaa toi.
Kylpysuolan väärinkäyttö on noussut kuluvan vuoden aikana yllättäväksi ongelmaksi erityisesti Yhdysvalloissa. Siellä kylpysuolan huumaava vaikutus on huomattu ja sen vaikutuksen alaisena on tehty myös runsaasti rikoksia.
 8)
ost pelle amme
Kourusika sanoo
:DD
oott niin suolahuuruis
Siika sanoo
Nyt eräs 44-vuotias amerikkalainen mies on syyllistynyt Vandalian kaupungissa murtovarkauteen kylpysuolan vaikutuksen alaisena. Rikoksen lopputulos oli kuitenkin poikkeuksellinen, sillä asuntoon päästyään hän ei ottanut arvoesineitä ja paennut paikalta. Sen sijaan mies oli saanut varsinaisen päähänpiston.
:D kylpysuolan vaikutuksen alaisena
Kourusika sanoo
:O ohho
Siika sanoo
:O
aattele
kynttilät
kylpysuolaa
ja kylpyankka
sit parin tunnin pääst heräät sihe et suihkuverho roihuaa liekeis. katot ympäril ja näet tyhjän kylpysuolapurkin ja raiskatun kylpyankan
:’(
Kourusika sanoo
:D
ju
olet niin riskiryhmäs ku kylvet koko aja
Siika sanoo
nyyyh
riskimies
Kourusika sanoo
hienoi mies
junamies 8)
Siika sanoo
kylpyvaunu junas! :D
Kourusika sanoo
naam

10. marraskuuta 2011

Salakavala salakala

Siika sanoo
sika
oot nii huono
aina vaa offline
Kourusika sanoo
scrum for my cheerios!
Siika sanoo
ja kiroiletki viel :’(
Kourusika sanoo
jo
kiroileva siika
tursas
Siika sanoo
:O
kirloileva sika
uus sarjis sen siilin tilal
Kourusika sanoo
ju!
Siika sanoo
tieks
nyt löysin sulle puuhaa sinne Taatilaan, sikaparoni ku oot
Kourusika sanoo
nooo
Siika sanoo
Siasta voi tulla terroristien käsissä vaarallinen bioase
8)
Kourusika sanoo
:P nam
Siika sanoo
alat farmaamaan terrorisikoi
Kourusika sanoo
JU
maan pisnes
Siika sanoo
ju
opetat ne pierreen pahaa-aavistamattomie kansalaiste vieres
Kourusika sanoo
nam :P
Siika sanoo
ja sontumaa autoje konepelleil
Kourusika sanoo
JU :P
sust tuleeki hyva ensimmäinne koesika
Siika sanoo
JU :D
Kourusika sanoo
viikon hernekeittokuuri ni susta saadaan tappava biopommi!
Siika sanoo
:DD
noku ei tarvi ees viikkoo, alan jo nyt olee aikalail killeri
Kourusika sanoo
:O
faarallist istuu tääl sun yläpuolel
Siika sanoo
O
Kourusika sanoo
tiärä koska posahtaa lattia jalkoje alta
joku sattuu stupakin siel sytyttään
Siika sanoo
eijei, se ei oo näyttävä se mun teos
se on salakavala
hiipii ovenalta
ja käy hiljaa sun kimppuu
Kourusika sanoo
hyi
Siika sanoo
salakavala terrorisika
Kourusika sanoo
salakala!

8. marraskuuta 2011

Kärytettyä rottaa

Siika sanoo
Eläinten eettiseen kohteluun ja eläinten oikeuksiin keskittyvä järjestö PETA tekee hienoa työtä ympäri maapalloa. Nyt Saksan PETA on kuitenkin pillastunut siitä, kuinka Battlefield 3-pelissä voi tappaa rotan.
:O on se kauhiaa
Kourusika sanoo
O
maan kauhiaa!
:D
Siika sanoo
OO
:’(
Kourusika sanoo
tiäks
näin viime yönä unta että ammuin rottia mein pihalla
Siika sanoo
:O
osuiks?
Kourusika sanoo
doch!
Siika sanoo
pyh
Kourusika sanoo
sit hakkasin sitä rautaputkel viel
Siika sanoo
:D
Kourusika sanoo
8)
Siika sanoo
pahis
Kourusika sanoo
että lähti henki
Siika sanoo
varo vaa
peta suuttuu
tulee järjestää tissiparaatin sun pihal
Kourusika sanoo
kärytäks mut?
Siika sanoo
sit muijas suutttuu :@
Kourusika sanoo
sika
Siika sanoo
vähintäänki sika joo
noiha o niit akkoi ketä riisuu sitä enemmä, mitä enemmä eläimet kärsii
Kourusika sanoo
:P nam
pitää ampuu lisää rottiii
Siika sanoo
:DD
Kourusika sanoo
koitin oikeeesti viime talvena ampuu hiiren
mut meni ohi
Siika sanoo
:D sihe mä tosa viittasin ku kysyin et osuiks
Kourusika sanoo
sika :@




5. elokuuta 2011

Teetätä teepaita

Siika says:

teetetääs pelle paidat 8)

Kourusika says:

Ööö?

nooo pelle

Siika says:

no ootappa

mää teen sulle kuuvan

Kourusika says:

huuvan

Siika says:

voi ny virolainen vispilä!

tuliki komia!

:D

nnnnoh?

Kourusika says:

:D nam!

Siika says:

heh 8)

Kourusika says:

ruvetaas myymää paitoi

Siika says:

JO

Kourusika says:

Oy Paita-Pellet Ab

Siika says:

painetaanko ne taatilas?

Kourusika says:

jo

tehdään vuohensonnusta ekolookista väriainetta!

Siika says:

JO

Kourusika says:

"Vuohenpaskalla painettu - jo vuodesta 2011"

Siika says:

vuohel sit erilaist ruokavalioo jos haluu muuta värii

sinist saa ku ostaa ämpärillise mustikoi

vähä kalliimpaa ku perusruskee

Kourusika says:

ju ja puolukoist punast

Siika says:

:D nii aina

Kourusika says:

oikeesti jos niil antaa kuusenhavui ni niitte kusu muuttuu punasek

Siika says:

uson

Kourusika says:

nam

Siika says:

kylhä sääki kakit punast

jos syöt pal punajuurt

Kourusika says:

aitoja luonnonväriaineita

suoraan pöntöstä

8)

Siika says:

njo

luomua

Kourusika says:

luumua :P

Siika says:

saatais varmaa tukee?

Kourusika says:

vju

Eu tukee

Siika says:

viel ku ohna tekee pajuist paidat

ni jo olis ekolookista

Kourusika says:

:D

Siika says:

sit sivutuotteena vois järkkää kurssin

Kourusika says:

juma mikä pisnes

Siika says:

pajupaidan punontaa perätaatilalaiseen tapaan 8)


26. huhtikuuta 2011

The bitter end of a toilet duck



Siika:
tiäks
onk sul joskus käyny nii et meet vessaa kauhees kakkahädässs
ja sit ku lähet nii ei oo hätää ollenkaaa
vaikket oo kakkinukkaaa?
Possu:
En mä tie
Siika:
mä oon viksuna koko aamun ladannu kakkia
ja sitten kun hetki on sopiva
suunnistan pöntölle
avaan loossin oven
ja arvaas
koko pönttö täynnä kuraa
:’(
mun kakki ihan pelästys tota näkyä
Possu: 
:D
Siika:
no mieti!
iloinen kakkafiilis
ja sit pytty sii kunnos et koko loosi haisee
hyh
Possu:
Joooops
Siika:
Ällöittävää :’(
Firman pöntöt. Nams!

14. huhtikuuta 2011

Heitä sikaa!


Siika sanoo:
:P
sika
svin
Kourusika sanoo:
hufud
Siika sanoo:
hufvud
sika
:P
kuis sun sianpoikaset koto?
Kourusika sanoo:
sika 8)
siel ne
herätti enne seittemää
Siika sanoo:
lapsoset syö kokonaist sikaa siel?
Kourusika sanoo:
tänää vast tule sika :P
Siika sanoo:
:O
Kourusika sanoo:
:P
Siika sanoo:
:P
NAM
Kourusika sanoo:
tehdään juna!
Siika sanoo:
ei junaa :S
syökää sikaa!
tieks
Minipossu oli kyläs tosa
se kaivo vaatehuoneest kaik mun pelit
ja pelattii jokast jota suostuin
opetin sitä tavoilllki
tieräk sen Heitä sikaa -pelin??
siel me kärsäkkäi paiskottii :P
Kourusika sanoo:
 oikei!
Siika sanoo:
JU!