Siika says:
teetetääs pelle paidat 8)
Kourusika says:
Ööö?
nooo pelle
Siika says:
no ootappa
mää teen sulle kuuvan
Kourusika says:
huuvan
Siika says:
voi ny virolainen vispilä!
tuliki komia!
:D
nnnnoh?
Kourusika says:
:D nam!
Siika says:
heh 8)
Kourusika says:
ruvetaas myymää paitoi
Siika says:
JO
Kourusika says:
Oy Paita-Pellet Ab
Siika says:
painetaanko ne taatilas?
Kourusika says:
jo
tehdään vuohensonnusta ekolookista väriainetta!
Siika says:
JO
Kourusika says:
"Vuohenpaskalla painettu - jo vuodesta 2011"
Siika says:
vuohel sit erilaist ruokavalioo jos haluu muuta värii
sinist saa ku ostaa ämpärillise mustikoi
vähä kalliimpaa ku perusruskee
Kourusika says:
ju ja puolukoist punast
Siika says:
:D nii aina
Kourusika says:
oikeesti jos niil antaa kuusenhavui ni niitte kusu muuttuu punasek
Siika says:
uson
Kourusika says:
nam
Siika says:
kylhä sääki kakit punast
jos syöt pal punajuurt
Kourusika says:
aitoja luonnonväriaineita
suoraan pöntöstä
8)
Siika says:
njo
luomua
Kourusika says:
luumua :P
Siika says:
saatais varmaa tukee?
Kourusika says:
vju
Eu tukee
Siika says:
viel ku ohna tekee pajuist paidat
ni jo olis ekolookista
Kourusika says:
:D
Siika says:
sit sivutuotteena vois järkkää kurssin
Kourusika says:
juma mikä pisnes
Siika says:
pajupaidan punontaa perätaatilalaiseen tapaan 8)