30. marraskuuta 2010

Huuruinen sähköpletku


Kourusika sanoo:
voi norsu ku oli kylmä
kaik oli maan huurussa taatilassa
8) jatkojohtoki oli jäätyny suoraks
Siika sanoo:
:D
oot nii kateelline sil johdol
kerranki taatilas jotaa pitkää ja kovaa...
Kourusika sanoo:
 SIKA
Siika sanoo:
:D :D :D
mistä päästäänki aiheesee
”Mies rakasteli itsensä hengiltä”
Kourusika sanoo:
 sä?
Siika sanoo:
    ”28-vuotias venäläismies söi purkillisen Viagraa ja yritti sitten tyydyttää kahta naista 12 tunnin ajan. Venäläismies kuoli ahmittuaan purkillisen Viagraa. Pillereiden popsiminen oli osa vedonlyöntiä miehen kestävyydestä. 28-vuotias mies oli lyönyt vetoa kahden naisen kanssa, pystyykö hän tyydyttämään heidät 12 tunnin seksimaratonin aikana. Vain muutamaa minuuttia ennen 12 tunnin seksiputken päättymistä..”
Kourusika sanoo:
:O
Siika sanoo:
onnelline lähtö
Kourusika sanoo:
Ju
Siika sanoo:
eikä ees joutunu kärsiiin siitä et eli näi kävyks!
Kourusika sanoo:
:D:D
mietis ku tönöttää viel siel arkus
Siika sanoo:
:D
Vain muutamaa minuuttia ennen 12 tunnin seksiputken päättymistä..
pitäiskö jomman kumman mimmin mennä sit jatkaan loppuu toi et tulis 12 tuntii täytee?
Kourusika sanoo:
:p

26. marraskuuta 2010

Pikkujouluperjantai


Siika sanoo:
   perjantai
   pikkujoulut
   mitä meinaat tehrä?
Kourusika sanoo:
mennä kotttiiin 8)
Siika sanoo:
:OO
miks kotti?
mitä kotona?
kot kot kotitöitä?
Kourusika sanoo:
 filmaa hoitaan :((
Siika sanoo:
opetat kanan puhuun?
sä:"sano kottero, sano koti" -> kana:"kot kot" -> sä:"MÄ OON NII REHTORI"
Kourusika sanoo:
:D
olet
Siika sanoo:
en tänää!
tänää porry hatter!

Tänään olisi firman pikkujoulut, mutta ei oikeen jaksa ei irtoo ei kestä. Reilu viisi vuotta samassa työpaikassa, eikä kertaakaan sikailemassa pikkujouluissa. Jotenkin ajatus siitä, että näkee kaikki nuo samat töpselikärsät vapaa-ajallakin, etoo. Niinpä kotityöt ja leffa vie voiton, tänäänkin..

Tuli käytyä potalla!


Me siat ollaan tosiaan töissä saman katon alla. Niinpä firman pönttöjen tila kirvottaa usein mehukkaita jutunaiheita. Tää käytiin siinä sieluntilassa, jossa vedenlorinan kuuleminen ja vesiputouksen ajatteleminenkin tekee pahaa. Kun vielä löytyi aiheeseen sopiva uutisotsikko, niin kärsät sai taas vauhtia...
 
"Syynä hintasota? Mies virtsasi bensapistooliin - jäätyi
24.11.2010 13:35 IS


Johtivatko Pohjanmaalla käytävä hintasota tai muut kaunat jäätävään virtsaiskuun huoltoasemalla? Näin uskoo mustasaarelaisen huoltoaseman omistaja. Omistajan mukaan pitkään jatkunut ilkivalta kärjistyi lauantain ja sunnuntain välisenä yönä, kun ilmeisessä humalatilassa ollut nuori mies virtsasi aseman bensapumppuihin."


Kourusika sanoo:
 :p
 Bensapistooliin virtsaaminen on myös varsin vaarallista. Moni tietää kokemuksesta, mitä voi seurata, kun koskee kielellään metalliin pakkassäällä: kieli jäätyy kiinni.
 muistas toi!

Siika sanoo:
:O :O
Kourusika sanoo:
  jos virtsaat pensapistooliin ni kieli voi jäätyä kiinni

Siika sanoo:
:D
sika!

25. marraskuuta 2010

Keskustelupalstalta poimittua

Siika makaa kotikarsinassa vatsataudissa ja työkaverit haukkuu selän takana. Ihan vaan siikaa ilostuttaakseen kyseinen keskustelu lähetettiin sähköpostilla. Tosi tosi kivaa lukea, kun pitää taukoa pytyllä ravaamisesta..


DYKS [8:59]:
 misä sika o? :O
Kourusika [9:00]:
 sika ykää :P
DYKS [9:01]:
 kui?
Kourusika [9:01]:
 sil o krapula :DD
DYKS [9:02]:
 just
Kourusika [9:03]:
 joo, kauhee juoppo
DYKS [9:03]:
 no o :o
keskel viikkoo
 huh :D
DYKS [9:05]:
 huh
 hullu
Kourusika [9:05]:
kylll :P
DYKS [9:07]:
 jaha
 miks Siikalla o sun vuohet taustakuvana???
Kourusika [9:07]:
se on vuohi itekkin :DDD
 sukulaistensa kuvii
DYKS [9:08]:
:D aa
 ok
Kourusika [9:09]:
eks oo huomannu ku se aina määkii? ;)
 ja märehtii
 ja syö salaa heinää
DYKS [9:10]:
                jooo’o