24. maaliskuuta 2011

Mitä takapuolesi kertoo? Ennusta pakaroista!


Siika sanoo:
Peruna juuttui takapuoleen - pastori sairaalaan
Kourusika sanoo:
:@ sika
Siika sanoo:
äläpä!
pottu bebaan ja menoks!
Kourusika sanoo:
Koppivessa kaadettiin - Nainen oli hukkua ulosteisiin
Siika sanoo:
mut tieks!
nyt löyty kuule vaihtoehto
Kourusika sanoo:
sika
Siika sanoo:
joss virman touhut tökkii
olessä valmis?
Kourusika sanoo:
olan
metalliin töihi
Siika sanoo:
eip
Kourusika sanoo:
sovittu
pakkaan kamat jo
Siika sanoo:
mietippä ku oot tommene henkelline ihmine jo muutenki
tarkka aisti ja sillai
Kourusika sanoo:
jo
Siika sanoo:
alappa ammattilaisek tässä lajissa
Mitä takapuolesi kertoo? Ennusta pakaroista!
8)
Kourusika sanoo:
:O
Siika sanoo:
Reuters uutisoi kerran saksalaisesta 39-vuotiaasta Ulf Buckista. Buck oli uutisen kohteena sen vuoksi, että tuo Meldorfin kylässä asuva sokea mies väittää osaavansa ennustaa pakaroista.
Kourusika sanoo:
:D
Siika sanoo:
8)
ssika
kato sutki löytyy täält
Roikkuvat pakarat - Henkilö on laiska ja passiivinen.
:D
Kourusika sanoo:

:@ sika
Siika sanoo:
Karvaiset pakarat omaavat henkilöt ovat luoteeltaan hyvin kilttejä ja miellyttäviä.
Kourusika sanoo:
 Mä 8)
Siika sanoo:
karvaiset roikkuvat bembut :P
varo sit
Miehen pakaroissa esiintyvä harmaa karvoitus kertoo hyvin nuorella iällä syntyvästä erektio-ongelmasta
Kourusika sanoo:
   :’(
Siika sanoo:
Jos taas miehellä on pakaroissa punaista karvoitusta, on hän kovin siveetön henkilö.
Kourusika sanoo:
:D
Siika sanoo:
mä?
Kourusika sanoo:
ja mites toi sokea ennustaja ton si tietäää??
Siika sanoo:
:D äläpä
Kourusika sanoo:
siinäpä se ku ei selvää päivää meinaa tulla
äijäl o niiin punaset pakarat
Siika sanoo:
:D

21. maaliskuuta 2011

SIKA!

Siika sanoo:
:D
:D
:D
Facebookin superilmiö: Hei sulla on kivat tissit -päivä
Tiesitkö, että tänään on tissien arvostuspäivä. Moni tietää, sillä suuren suosion Facebookissa saanut ilmiö kerää minuutti minuutilta enemmän kannattajia, niitä on jo yli 35 000.
Tavoitteena on lisätä rintojen arvostusta ja tänään on syytä sanoa kanssaihmisilleen, että heillä on kivat rinnat.
:D
piräiskös mennä prenniel onnittelee?
Kourusika sanoo:
:D JU
Siika sanoo:
tuleisko turpaa?
Kourusika sanoo:
:P turpeita
Siika sanoo:
ju
sikailin baariski lauantaina
katoppa
Kourusika sanoo:
 sika
Siika sanoo:
tilanne oli tää
Siika kirjoittaa:

Siika sanoo:
jussi o toi vasen kikkeileinee
ja liisa toi oikeee tisseinens
no mää menin selittää niil et lähen
nii menin toho välii ja puristin kumpaaki bebast yhtaikasest
sit totesin kovaa äänee et jussil o muute tiukempi
Kourusika sanoo:
:D
sika
Siika sanoo:
8)
yllätyin iha ittekki tost
et kui sika voi oll
Kourusika sanoo:
:D
äijä ei fanhemmiten enää pysty pirättelemää sikaa sisällä
Siika sanoo:
JU
ei kykene enää, ku joutuu jo pirättelee rakon ja suolen tuotoksia :’(

Tinkimättömällä ammattitaidolla tehdään myös hieno ja täyteläinen ploki

Siika sanoo:
no kuis sun elämäs?
uus ryppy otas?
vanhuus iskeny heti selkää?
Kourusika sanoo:
 Ju :’(
maan fäsymys on
 oli muuten hyvei oluei, tosssa faan :P
Siika sanoo:
maistuik paula?
Kourusika sanoo:
:P oikein maukas oli
Siika sanoo:
mikä oli paras?
Kourusika sanoo:
hmmmm
kaik oli hyviä
Siika sanoo:
:O onpas mulla hyvä maku!
Kourusika sanoo:
ehkä pisteet niukasti paulalle
Siika sanoo:
JU!
:P nam!
paulalehmää
Kourusika sanoo:
luostari-olut kans oikke hyvää huolimatta korkeista prosuista
ei ollu mitää tuplapukkia :S
Siika sanoo:
JU
nunnien panemaa olutta
Kourusika sanoo:
:P
Siika sanoo:
vai munkkeroitako ne o?
Kourusika sanoo:
hartaudel oli pantu
Siika sanoo:
noo
   saikkos lahjuksia?
   :P
Kourusika sanoo:
 ju
sain saappaat
Siika sanoo:
:O
kelpaa sonnussa talsia!
Kourusika sanoo:
JU
Siika sanoo:
jaah
eikö muuta?
Kourusika sanoo:
fiime fiikol sain tupla-elviksen
Siika sanoo:
musaaaaaaa
okke!
mäki olin ollu tositosi kilttinä
Kourusika sanoo:
:O
sika
Siika sanoo:
olin sika-ravintelis syömäs
alkuu yrttietanat
sit pinaatil täytettyy karitsaaa
se oli vähä ku villatumppua olis syöny
ja jälkkäri oliki parhautta
plettui appelsiinilikööris ja jätskillä :P :P
ja sit
sain vespa-paidan
ja sosulimukin
paistinpannia ja kattilaa
ovenpääl ripustettavat apinakoukut
sikamankeettia jääkaapinoveee
röhkivän pehmosian ja ilosta pomppivan kanan
ja sitte teinin ikäistä fiskiä! :P
Kourusika sanoo:
:O
FISKIIÄ
nam :P
Siika sanoo:
NAAM!
Siika sanoo:
sit oli siat illal kyläs 8)
Kourusika sanoo:
siat
Siika sanoo:
leikittii sil pomppival kanal
se oli iha sekasi :D
Kourusika sanoo:
:O
Siika sanoo:
iha ku olis joku pelle sen astunu! 8)
Kourusika sanoo:
:D :D
farmasti oli!











17. maaliskuuta 2011

Täh?


Siika sanoo:
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrröööyyyyyyyyy
Kourusika sanoo:
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRrr
:P pirääskö hjakee suppo kaffia??
Siika sanoo:
ju pitäis
mut ei jassa
vanhuuuus
mietis ny vähä
koht sää ja määki ollaa semmossi lätsäpäissi paappoi
viikko enää ja kuuluu vaa iso RUPS ku me rupsahdetaa
:’(
kaukana on atleettiset, jäntevät ja norjat vartalot
lisäksi vitsikäs, nokkela ajatuksenjuoksu vaipuu historiaan 
ja kohta ollaan koko ajan, että HÄ?
TÄH?
Kourusika sanoo:
:’( JU
maan suru
Siika sanoo:
hä?
Kourusika sanoo:
elo on ehtoota ny
Siika sanoo:
O
ei siinä sun lauri tähkän kiuas paljo helpota
Kourusika sanoo:
 ei
Siika sanoo:
kun et ees muista et se on tähkän
Kourusika sanoo:
täh?
Siika sanoo:
:’(
JU
meinaaks pitää synttäripileet?
Kourusika sanoo:
e
Siika sanoo:
sika
Kourusika sanoo:
surujuhlat
Siika sanoo:
eiks maistuis foileipäkakku hä?
Kourusika sanoo:
täh?
Siika sanoo:
mä meinaan kestitä mummoi ja mammoi
Kourusika sanoo:
sika
Siika sanoo:
minipossul oli semmone hieno hattifatti-kakku 8)
Minipossun juhlakaakku
 Kourusika sanoo:
:D sul teinikakku!
Siika sanoo:
sika!
mun tekis mieli hommaa sellane sikakakku!
8)
possun töpseli ja korvat
marsipaanista
naaaaam!
olis sii mammat ihmeissää!
Kourusika sanoo:
täh?