28. helmikuuta 2011

Astuttua kanaa...


Siika sanoo:
 mihis sää kukkoo muute tarttet?
 tartteek kanat munaa et ne munii?
Kourusika sanoo:
 :D
 kyl kai
Siika sanoo:
 :O
 aijaha
Kourusika sanoo:
 pelle
 mihe kukko si tarttettais?
Siika sanoo:
 8)
 siittää pikkukanoi
 mut munii ne ilma siitostaki?
Kourusika sanoo:
 ööööö
Siika sanoo:
 :D Pienkanalan pitäjän opas:
Munien tuotantoon ei tarvita kukkoa. Kana munii riippumatta siitä, onko kukko hedelmöittänyt sen vai ei. Poikasia voi hautoa munista vain, jos kukko on hiljattain astunut kanan eli munat ovat hedelmöitettyjä. Ihmisravintona hedelmöittyneet tai hedelmöittymättämät munat ovat yhtä hyviä.
Kourusika sanoo:
 :D
 juma
 munaa tulee
 ilman kukkoa
Siika sanoo:
 8)
 kukko o toki komia olla
Kourusika sanoo:
 O
 kyl Simppa tarttee olla
 :D hedelmämunaa
Siika sanoo:
 :P astuttua kanaa :P
Kourusika sanoo:
 :D:D sitä sul piisaa
Siika sanoo:
:@ sika!

Karvaiset terveiset kokilta!


Siika sanoo:
mitä söit?
Kourusika sanoo:
sorruin lasseen
ku ei ollu rajotust
8)
Siika sanoo:
:O
sika
mä otin kanaa kormalla
Kourusika sanoo:
plaihis kato
Siika sanoo:
   kato inkkaris yhe possulaise kans 8)
Kourusika sanoo:
siat
Siika sanoo:
possulaine sai kanaa karvalla
yleeens inkkareil o sulat :O
Kourusika sanoo:
O
Siika sanoo:
mut tuol oli karvaaa
Kourusika sanoo:
nam
karvaisii terveisii
Siika sanoo:
niit!
Kourusika sanoo:
kokilta
ollaa vähä meinattu ottaa kesäks kanoja
Siika sanoo:
:D
täh
Kourusika sanoo:
JU
Siika sanoo:
miks?
Kourusika sanoo:
sais katos muneja
Siika sanoo:
mitä sit talvel?
Kourusika sanoo:
 henki pois ja rilli kuumaks!
Siika sanoo:
talvel kanalientä?
:P
voi voi sua ja sun munakuumet
kaissäää si munamiestä äänestit putoukses?
Kourusika sanoo:
pelle
Siika sanoo:
oot nii munanpuutteees
Kourusika sanoo:
olan
Siika sanoo:
et pakosti oot viestii pistäny!
Kourusika sanoo:
sika
Siika sanoo:
joo
maa o sekasi munasta
Kourusika sanoo:
 kukon nimeks tulaa si Simppa
Siika sanoo:
:D:D
ai kui ni klamydia mieles
Kourusika sanoo:
JU
Siika sanoo:
kukkooo viinis
ja munaaa
ja rilliganaa
Kourusika sanoo:
   8)
Siika sanoo:
kyl sun kelpaa!
Kourusika sanoo:
maan pileet
Siika sanoo:
O

24. helmikuuta 2011

nakki on parasta mitä mies voi ikuna kuvitella


Siika sanoo:
sano kissa!
Kourusika sanoo:
kissa
Siika sanoo:
taitaaa olla saappaassa pissa
Kourusika sanoo:
 tai suolessa pitsa
Siika sanoo:
:D
sika
Kourusika sanoo:
poka sissu 8)
Siika sanoo:
ju
katon juutuuubest
ku vesamatti loiri syö nakkia
maan nälkä tulaa :’(
Kourusika sanoo:
   :O
Siika sanoo:
voi voi oij joi jos nakkia sais!
Kourusika sanoo:
 älä muuta sano
Siika sanoo:
joh!
jos maailmas on jotai kaunista ja rakasta, niin se on nakki!
ah ostin eilen paketin
en oo vielä alottanu juhlia, mut aijai ku himo iskee
nii tungen posket täytee rakkautta! <3
Kourusika sanoo:
nakki on parasta mitä mies voi ikuna kuvitella
nakitta ei naurukaan narahda 8)
Siika sanoo:
pelle
maan pitsahimot
Kourusika sanoo:
poka sissu
pissa maistuis
Siika sanoo:
aamust oli mainos lehes
pissalineees
:P
la salciccia
sis paistettui nakkei, paahdettuu sibulaa, rucolaa ja mossarellaaa
:P :P :P
Kourusika sanoo:
:O
mennääk?
nakkipitsua!
:D
Siika sanoo:
:D
nakkipitsuu
no mennäää si
Kourusika sanoo:
:P
juma
nakkipitsua!
Siika sanoo:
   jo :P
Kourusika sanoo:
ja takakireet sellast
Siika sanoo:
mietin just
et saiskos rullakebsua nakeilla ?
Kourusika sanoo:
:D
:D
ost rullakebu ja pakentti nakei
Siika sanoo:
   :O
Kourusika sanoo:
olis maan eväät ne
Siika sanoo:
paist nagit eriksee ja tunku kebuu?
no onsse naggipitsa?
Kourusika sanoo:
 kauheet himot ainaski heräs
Siika sanoo:
:D
mä tuun jos sää meeet
Kourusika sanoo:
no mennää si
kerran sitä eletään
aatteles jos kuolinvuoteel murehtis ku ei nakkipitsua saanu koskaan maistaa :’(