5. elokuuta 2011

Teetätä teepaita

Siika says:

teetetääs pelle paidat 8)

Kourusika says:

Ööö?

nooo pelle

Siika says:

no ootappa

mää teen sulle kuuvan

Kourusika says:

huuvan

Siika says:

voi ny virolainen vispilä!

tuliki komia!

:D

nnnnoh?

Kourusika says:

:D nam!

Siika says:

heh 8)

Kourusika says:

ruvetaas myymää paitoi

Siika says:

JO

Kourusika says:

Oy Paita-Pellet Ab

Siika says:

painetaanko ne taatilas?

Kourusika says:

jo

tehdään vuohensonnusta ekolookista väriainetta!

Siika says:

JO

Kourusika says:

"Vuohenpaskalla painettu - jo vuodesta 2011"

Siika says:

vuohel sit erilaist ruokavalioo jos haluu muuta värii

sinist saa ku ostaa ämpärillise mustikoi

vähä kalliimpaa ku perusruskee

Kourusika says:

ju ja puolukoist punast

Siika says:

:D nii aina

Kourusika says:

oikeesti jos niil antaa kuusenhavui ni niitte kusu muuttuu punasek

Siika says:

uson

Kourusika says:

nam

Siika says:

kylhä sääki kakit punast

jos syöt pal punajuurt

Kourusika says:

aitoja luonnonväriaineita

suoraan pöntöstä

8)

Siika says:

njo

luomua

Kourusika says:

luumua :P

Siika says:

saatais varmaa tukee?

Kourusika says:

vju

Eu tukee

Siika says:

viel ku ohna tekee pajuist paidat

ni jo olis ekolookista

Kourusika says:

:D

Siika says:

sit sivutuotteena vois järkkää kurssin

Kourusika says:

juma mikä pisnes

Siika says:

pajupaidan punontaa perätaatilalaiseen tapaan 8)