28. helmikuuta 2011

Astuttua kanaa...


Siika sanoo:
 mihis sää kukkoo muute tarttet?
 tartteek kanat munaa et ne munii?
Kourusika sanoo:
 :D
 kyl kai
Siika sanoo:
 :O
 aijaha
Kourusika sanoo:
 pelle
 mihe kukko si tarttettais?
Siika sanoo:
 8)
 siittää pikkukanoi
 mut munii ne ilma siitostaki?
Kourusika sanoo:
 ööööö
Siika sanoo:
 :D Pienkanalan pitäjän opas:
Munien tuotantoon ei tarvita kukkoa. Kana munii riippumatta siitä, onko kukko hedelmöittänyt sen vai ei. Poikasia voi hautoa munista vain, jos kukko on hiljattain astunut kanan eli munat ovat hedelmöitettyjä. Ihmisravintona hedelmöittyneet tai hedelmöittymättämät munat ovat yhtä hyviä.
Kourusika sanoo:
 :D
 juma
 munaa tulee
 ilman kukkoa
Siika sanoo:
 8)
 kukko o toki komia olla
Kourusika sanoo:
 O
 kyl Simppa tarttee olla
 :D hedelmämunaa
Siika sanoo:
 :P astuttua kanaa :P
Kourusika sanoo:
 :D:D sitä sul piisaa
Siika sanoo:
:@ sika!

1 kommentti:

  1. Ootte kyllä niiin hölmöjä.. Ei näitä voi lukea repeilemättä! Mahtava parivaljakko =D

    VastaaPoista