21. maaliskuuta 2011

Tinkimättömällä ammattitaidolla tehdään myös hieno ja täyteläinen ploki

Siika sanoo:
no kuis sun elämäs?
uus ryppy otas?
vanhuus iskeny heti selkää?
Kourusika sanoo:
 Ju :’(
maan fäsymys on
 oli muuten hyvei oluei, tosssa faan :P
Siika sanoo:
maistuik paula?
Kourusika sanoo:
:P oikein maukas oli
Siika sanoo:
mikä oli paras?
Kourusika sanoo:
hmmmm
kaik oli hyviä
Siika sanoo:
:O onpas mulla hyvä maku!
Kourusika sanoo:
ehkä pisteet niukasti paulalle
Siika sanoo:
JU!
:P nam!
paulalehmää
Kourusika sanoo:
luostari-olut kans oikke hyvää huolimatta korkeista prosuista
ei ollu mitää tuplapukkia :S
Siika sanoo:
JU
nunnien panemaa olutta
Kourusika sanoo:
:P
Siika sanoo:
vai munkkeroitako ne o?
Kourusika sanoo:
hartaudel oli pantu
Siika sanoo:
noo
   saikkos lahjuksia?
   :P
Kourusika sanoo:
 ju
sain saappaat
Siika sanoo:
:O
kelpaa sonnussa talsia!
Kourusika sanoo:
JU
Siika sanoo:
jaah
eikö muuta?
Kourusika sanoo:
fiime fiikol sain tupla-elviksen
Siika sanoo:
musaaaaaaa
okke!
mäki olin ollu tositosi kilttinä
Kourusika sanoo:
:O
sika
Siika sanoo:
olin sika-ravintelis syömäs
alkuu yrttietanat
sit pinaatil täytettyy karitsaaa
se oli vähä ku villatumppua olis syöny
ja jälkkäri oliki parhautta
plettui appelsiinilikööris ja jätskillä :P :P
ja sit
sain vespa-paidan
ja sosulimukin
paistinpannia ja kattilaa
ovenpääl ripustettavat apinakoukut
sikamankeettia jääkaapinoveee
röhkivän pehmosian ja ilosta pomppivan kanan
ja sitte teinin ikäistä fiskiä! :P
Kourusika sanoo:
:O
FISKIIÄ
nam :P
Siika sanoo:
NAAM!
Siika sanoo:
sit oli siat illal kyläs 8)
Kourusika sanoo:
siat
Siika sanoo:
leikittii sil pomppival kanal
se oli iha sekasi :D
Kourusika sanoo:
:O
Siika sanoo:
iha ku olis joku pelle sen astunu! 8)
Kourusika sanoo:
:D :D
farmasti oli!











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti