11. maaliskuuta 2011

Luurankolamppu

Plamppu eri puolilta

Siika sanoo:
aloin oikeesti illal miettii
et oonkoha mää iha terve
Kourusika sanoo:
:D et oo
ei tartte miettii
Siika sanoo:
joops
mieti
ketä pönttö tekee luurankolampun omista vanhoista röntgenkuvista? O.o
terve pönttö?
O.o
Kourusika sanoo:
niinpä
joku iha pelle
Siika sanoo:
jo
aatteles ny itelles
Kourusika sanoo:
harvas o ne pellet
Siika sanoo:
kattot siin jotaa jännää, pelottavaa ohjelmaa
töllöst
Kourusika sanoo:
nam 8)
Siika sanoo:
esim tukiaisen häitä
sit tekee mieli pistää lisää valoo ku pelottaa
KLIK!
ja näet luurankoo
:O
Kourusika sanoo:
:O
ju
pakko hakee kaffet
Siika sanoo:
:O mun kans.

1 kommentti: