8. maaliskuuta 2011

Potkut tulossa!

Siika sanoo:
:’(
tänään on päivä, jona mää saan potkut!
Kourusika sanoo:
Aromikasta huomenta Siika!
Siika sanoo:
:’(
potkut tulossa!
Kourusika sanoo:
 Onnee!
Siika sanoo:
 kitos!
Kourusika sanoo:
Taatilaa si faa kykkimää 8)
Siika sanoo:
sikakaverit mulla ku hommaa potkut  :’(
Kourusika sanoo:
 O
Siika sanoo:
tieks mite se tapahtu?
Kourusika sanoo:
noooo?
kerro kerro
Siika sanoo:
nooh oli synkkä ja myrskyinen yö!
Kourusika sanoo:
olki!
Siika sanoo:
eiku päivä ja auringonpaistet
mul oli joukkueen teinipossut kyydis
Kourusika sanoo:
JU
Siika sanoo:
reenimatkal
Kourusika sanoo:
nam
aisamatkalla
Siika sanoo:
sit pysähdytti toho kaarinantien alle
Kourusika sanoo:
tuplateini
Siika sanoo:
et mennää siit turkuuu
Kourusika sanoo:
Ju
Siika sanoo:
sit vieree ajaa auto
toine teinipossuist länttää naamas kiinni lasii ja vääntää alaspäi nii et tulee possunokka
ja pistää silmät kieroo
Kourusika sanoo:
:D
oikein
Siika sanoo:
niin se aina tekee kaikil autoil jotka pysähtyy vieree
nooh, viereses autos joku ukkeli kattelee takasi
morjenstaa
ja lähtee ajaa
:’(
arvaas ket se oli?
Kourusika sanoo:
posse?
Siika sanoo:
se oli niin mun bossy
:’(
Kourusika sanoo:
:D
Siika sanoo:
potkut  :’(
Kourusika sanoo:
joko o tullu paliskutsu?
Siika sanoo:
ei viel, ei oo bossy töis viel
Kourusika sanoo:
puhutteluun...
Siika sanoo:
:’(
Kourusika sanoo:
 posse itkee koton
 on niin järkyttyny fiel
 :’(
Siika sanoo:
ja mää töis
voi meit kurjii
Kourusika sanoo:
:D
voi sika
Siika sanoo:
juma ku mä nauroin tota
koko matka sillalt aninkaistemäkee
Kourusika sanoo:
koht ei enää pal naurata
Siika sanoo:
ei ni
Kourusika sanoo:
saapasrasvan käry on jo nii foimaksta
Siika sanoo:
o! juma :’(
Kourusika sanoo:
vaikee henkittää jo
sen siit saa ku kuskaa pikkupossui
Siika sanoo:
:’(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti