20. joulukuuta 2010

Ripulisika

Siika: 
   Pelle. Maanköyhyys :'(
   tili tuli tänää
maksoin lakut
ja nyt tili on 60 euroo minuksel.
ikin ollu näi köyhä :’(
Kourusika: 
tee lapsei ni rikastut
8)
hierontalahjakortti
Luminaaaatto joululahja
8) ohnalle kiertoon
Siika: 
   Oujee. Porot saa hieromaa,köhät myy persettä wikkel 
Kourusika: 
   vju
ja ku oot kippiä ni et pääse ees sinne wikkel

Siika: 
   Sika. Mull ripulia ole :'(
Kourusika: 
   pletkuripuli on
Siika: 
   :O
jäbä rienaa!
Kourusika: 
   ju
ja  tienaat
sika

Surprise surprise, it's a pig!

Sika osaa joskus räjäyttää pankin. Luovuus on välistä tiukilla, mutta tulokset yllättää itse siankin! Perjantaina sikolättiin saapui vieraita ja sika itse pyöräytti tarjoomukset. Synnytys, normaalisti tuskallinen olotila, meni kuin kaurat possun naamaan. Ja tässä tulokset. Aurapiparirullat (nirsoille normipiparit) ja possupasteijat! Nams! :PP
Kermaviilitaikinasta väännetty pasteija, sisällä sikaa, sinappia ja persijaa! Vain omena puuttuu.

Piparitaikinaa lätyksi kaulittuna, päälle auraa, rullalle ja uuniin! 

15. joulukuuta 2010

Housuton sika!










Siika sanoo:
housut jalas?
Kourusika sanoo:
:@
Siika sanoo:
onssul tapana?
välilevy pullistunu ku sontua lapioit
ni onssul tapana housui käytellä?
ihmiset kadulla tuijottaapi?
sormilla osotteleepi?
Kourusika sanoo:
ju
en käytä houssui
ei oo faraa ku housut o polttoöljys
Siika sanoo:
 olees sää pönttö öljystäny pöksyt?
Kourusika sanoo:
häää? :O
sika
siel tankkaamas
:@
Siika sanoo:
ainii, tankkasit pöksyilles ku tankkauspletku meni rikki?!?
Kourusika sanoo:
aino!
Siika sanoo:
pelle ku osaa tankkia täytellä :DD
Kourusika sanoo:
:@
vaadin korva!
Siika sanoo:
saat nenä!
nenäkarvan!
Kourusika sanoo:
soitin sinne bensa-asemal aamul
ku ei ol mittää kuulunu
"tutkinta on kesken"
siat! :@ :@
mul ei oo ny si talvitakkii eikä talvikenkii
Siika sanoo:
:DD
mut löpöö o!
Kourusika sanoo:
ei pal polttoöljy lämmitä
ku ulkon kävelee
:@
Siika sanoo:
tuikka tulee :D
Kourusika sanoo:
ju
ei usalla stupakkiakaa poltella
tiä vaik posahtais koko ukko
Siika sanoo:
:D
karvaton ukko
Kourusika sanoo:
ju
Siika sanoo:
siks just nenäkarvat tarttet
Kourusika sanoo:
Sika :@
Siika sanoo:
:D

10. joulukuuta 2010

Maansuru!

Rakas plokimme on viime aikoina kokenut monenmoista vastatuulta kärsässään. Viimeisin isku on Kourusian koneen liisausajan päättyminen. Onko tässä plokin päätös? Lätinät lätisty?

Ei suinkaan! Eiköhän yksinlätinästäkin jotain irtoa ja kaippa Sikakin saa uuden koneen jossain välissä. Me ollaan oikeesti iha ylpeitä aikaansaannoksistamme! Ei tässä varsinaisesti järkeä ole, mutta jutun taso takaa virkeän mielen työasioissa. Ei lätinää hakemalla haeta tätä varten, vaan kakun parhaat kirsikat poimitaan ja julkaistaan täällä. Ja lukijoiden palaute lämmittää, jos ei mieltä niin paljasta sianbebaa karsinassa. Lisää palautetta siis, pliiis!

Siika sanoo:
tasokasta
samaa paskaa joka stooris
Kourusika sanoo:
 Huuruinen sähköpletku 8)
Kourusika sanoo:
:D 
maan komee ploki
Siika sanoo:
O
Kourusika sanoo:
 kukaan kehtaa tulla julkiseks lukijaks?
 paitti maanfatta?
Siika sanoo:
Sivun katselut tänään
5
Sivun katselut eilen
2
Sivun katselut viime kuussa
111
Sivun katselujen koko historia
111
Kourusika sanoo:
 heti paukkuu sata rikki! 8) 8)
Siika sanoo:
 :D
usasta luettu
JA ALASKASTA!
Kourusika sanoo:
:OO 
ei juma
Siika sanoo:
jääkarhut?
Kourusika sanoo:
jääsiat!

3. joulukuuta 2010

Feronpalautuspäivän autokuume!


Kourusika sanoo:
 :p köyhää huomenta!
Siika sanoo:
 Oi dänks detsamma
 0,8 k€ köyhyyttä tänään!
Kourusika sanoo:
 :’( toiset saa
Siika sanoo:
  sil sais kaks mondeoo
Kourusika sanoo:
  :D
  <:o) ostettii eile Mondeo!!!
 3ke
Siika sanoo:
 jotenki en oo yhtää yllättyny
Kourusika sanoo:
 :p
Siika sanoo:
 oot nii autokuumeine
Kourusika sanoo:
 Jou
Siika sanoo:
 et vähänki ku joku muu saa autoa
 nii sää saat siit kiksit!
Kourusika sanoo:
 :p ju
Siika sanoo:
 nooh?
 kunnon teinirässi?
 maan poppikoneet?
 kromirööri?
 melamiinivanteet?
 karvattomat nopat?
 silakantuoksune funderbaumi?
Kourusika sanoo:
 :p
 kyl siel koht silakka tuoksuu
Siika sanoo:
 SIKA!