7. maaliskuuta 2011

Istu pääl ja lennä pois!


Siika sanoo:
 noo
 tieräk, mietin kaikkii spontaanei juttui tosaa viikonloppuna
 muistak ku mul oli kesäl leiril
 ja siel oli joku rippileiri samaa aikaa
Kourusika sanoo:
 hä :O
Siika sanoo:
 lippileireis sit päätöspäivänä on halirinki et halataa jokane toistaa
Kourusika sanoo:
 jo
Siika sanoo:
 nii nii nii mä olin lastenleiril siel isosena,  jos muistat
 nii näin ton haliringin
 ja menin sinn päähä seisooooo
 ja halasin niit tyttölöi kans
:D 
Kourusika sanoo:
 :D perfo
Siika sanoo:
 kunnes eka tajus et hei hetkine
 ja kysy mult et ketä säää oot
 sit juossin karkuu
 :D
 :D
Kourusika sanoo:
 SIKA :@
Siika sanoo:
 aika spontaanii, eiks jee?
Kourusika sanoo:
 JO
Siika sanoo:
 noooo
Kourusika sanoo:
 olis ilman housui kans?
Siika sanoo:
E!
kaveri tos jutteli ku se oli pomos kans ollu ikeas duunis
Kourusika sanoo:
 ju
Siika sanoo:
 silt pomolt oli tullu joku mamma kysyy matto kädes, et mitä täl mattol tehdää
 :D
Kourusika sanoo:
 sika
Siika sanoo:
 nii pomo oli miettimättä sanonu
 et istu pääl ja lennä pois
Kourusika sanoo:
  :D
Siika sanoo:
  :D
 ai juma ku kuulin ton
 hemmetti mikä nauru
Kourusika sanoo:
 sika
 lentosika :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti