Siika sanoo:
noo
tieräk, mietin kaikkii spontaanei juttui tosaa viikonloppuna
muistak ku mul oli kesäl leiril
ja siel oli joku rippileiri samaa aikaa
Kourusika sanoo:
hä :O
Siika sanoo:
lippileireis sit päätöspäivänä on halirinki et halataa jokane toistaa
Kourusika sanoo:
jo
Siika sanoo:
nii nii nii mä olin lastenleiril siel isosena, jos muistat
nii näin ton haliringin
ja menin sinn päähä seisooooo
ja halasin niit tyttölöi kans
:D
Kourusika sanoo:
:D perfo
Siika sanoo:
kunnes eka tajus et hei hetkine
ja kysy mult et ketä säää oot
sit juossin karkuu
:D
:D
Kourusika sanoo:
SIKA :@
Siika sanoo:
aika spontaanii, eiks jee?
Kourusika sanoo:
JO
Siika sanoo:
noooo
Kourusika sanoo:
olis ilman housui kans?
Siika sanoo:
E!
kaveri tos jutteli ku se oli pomos kans ollu ikeas duunis
Kourusika sanoo:
ju
Siika sanoo:
silt pomolt oli tullu joku mamma kysyy matto kädes, et mitä täl mattol tehdää
:D
Kourusika sanoo:
sika
Siika sanoo:
nii pomo oli miettimättä sanonu
et istu pääl ja lennä pois
Kourusika sanoo:
:D
Siika sanoo:
:D
ai juma ku kuulin ton
hemmetti mikä nauru
Kourusika sanoo:
sika
lentosika :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti