7. helmikuuta 2011

On hanget korkeat nietokset, vaan sika, sika on maalla!

On kylmät, paukkuvat pakkaset ja tuimat Pohjolan tuuloset, vaan sika, sika on Loimaalla!

Lumi, talvi, mummola, maaseutu. Potkukelkalla pienessä plussakelissä kuvaamaan veden liplatusta koskessa.  Iskee ihan romanttiseksi sian mieli.

Vanhan miehen käsi vanhalla menopelillä

Kuvailua liikkeestä...

...muistaisko sitä aina ohjata? Kaunis kuperkeikka tuli ainakin tehtyä.





Tulevan juhannuksen viettopaikka?

Tontun askeleet


Katolta tippui lumi erittäin jännästi. Onkohan tämä jännistäkin jännin?


1 kommentti: