On kylmät, paukkuvat pakkaset ja tuimat Pohjolan tuuloset, vaan sika, sika on Loimaalla!
Lumi, talvi, mummola, maaseutu. Potkukelkalla pienessä plussakelissä kuvaamaan veden liplatusta koskessa. Iskee ihan romanttiseksi sian mieli.
![]() |
| Vanhan miehen käsi vanhalla menopelillä |
![]() |
| Kuvailua liikkeestä... |
![]() |
| ...muistaisko sitä aina ohjata? Kaunis kuperkeikka tuli ainakin tehtyä. |
![]() |
| Tulevan juhannuksen viettopaikka? |
![]() |
| Tontun askeleet |
![]() |
| Katolta tippui lumi erittäin jännästi. Onkohan tämä jännistäkin jännin? |











toi on jännistäkin jännin! Surffiaallot :o
VastaaPoista