Kourusika sanoo:
sika
kuis Plontoo?
Siika sanoo:
siel seee
Kourusika sanoo:
pellet on plontoos
Siika sanoo:
pellet o plontoos!
no kerrotaanpa plontooooost
Kourusika sanoo:
Jo :P
Siika sanoo:
juma ku oli turpallista siellä
Kourusika sanoo:
:D
Siika sanoo:
koko aja varoteltii kaikest
Kourusika sanoo:
saiks turpaa :O
Siika sanoo:
mind the gap
Kourusika sanoo:
beware of the naksu
Siika sanoo:
this is fourth floor, going down, beware of the doors
joo
Kourusika sanoo:
:D
Siika sanoo:
hissi puhus
Kourusika sanoo:
faro plepakoita?
Siika sanoo:
ettei vaa loukkaa siin
Kourusika sanoo:
ju
oisit muute joutunu hospitaaliin
Siika sanoo:
sis niit keltassii WET FLOOR-kylttei olas pihal
ja tieräk
heti suomes
meikkis vetäs lipat 8)
Kourusika sanoo:
ruuvari sormee
Siika sanoo:
ku kettää farottanu 8)
Kourusika sanoo:
:DD
Siika sanoo:
joo ja pruuvariki sormee
Kourusika sanoo:
nam
Siika sanoo:
njoo
mut kevät
maankevät
Kourusika sanoo:
oot niiin itsetuhoinen
mee hoitoo
Siika sanoo:
siel oli 9 astet ja arska paisto
Kourusika sanoo:
joiks olut=?
Siika sanoo:
tosin satoki siel sit pari päivää
olutta, nam
pari join
Kourusika sanoo:
tummaa?
Siika sanoo:
ju
Kourusika sanoo:
tuhtia
Siika sanoo:
ju
ja sit
kaikki juoksi siel
Kourusika sanoo:
maanvalas?
ne siat :@
Siika sanoo:
iha hirveesti oli plenkkeilijöit
tuli maanpläski olo ittel
ku o toppatakki ja iso fatta 8)
Kourusika sanoo:
ju
Siika sanoo:
ja muut juossee tsortseis
Kourusika sanoo:
Pläski :D
Siika sanoo:
kommioi paikkoi olas
kävin fahakabinetis
Kourusika sanoo:
nam
Siika sanoo:
vähä tökkiiis julkimoi
Kourusika sanoo:
olik sianpää siel?
Siika sanoo:
rutistelin pritney spearsin tisui
jne
Kourusika sanoo:
Siika sanoo:
sitte
pritish museumis
Kourusika sanoo:
ju
Siika sanoo:
kattoos vähä muumioi
Kourusika sanoo:
Hui :O
Siika sanoo:
foiks uskoo et ne oli fanhempii ku me?? 8)
Kourusika sanoo:
en uso
Siika sanoo:
oli oli
nii fanhoi et ne oli kääritty liinoihi
ku filu iski ytimii 8)
Kourusika sanoo:
ju
ja sis
söin maankaikkeude parast soossia
:P :P
Kourusika sanoo:
sika
Siika sanoo:
oikeesti
Kourusika sanoo:
valassoossia?
Siika sanoo:
semmone ravinteli ku tgi fridays
ja sielt mitä vaa, mis on jack daniels glaze
Kourusika sanoo:
tgi? teenage
nam
Siika sanoo:
oikeesti
Kourusika sanoo:
vissysoossia
Siika sanoo:
iha viimise pääl
nam
olik maukkai teinei?
Siika sanoo:
noup
en pal kattellu
ja sit
olisin päässy laulaa x-factoryy
:D
Kourusika sanoo:
pelle
Siika sanoo:
maantähteys
meni sivu suun
Kourusika sanoo:
maanhäpeä
Siika sanoo:
:D
sä sen sanoit
telkkariin olis ainaki päässy mun lahjoil
Kourusika sanoo:
mju
Siika sanoo:
komei kauppoi olas kuule
camden townis ja portobello proadil
kirpputorgia
Kourusika sanoo:
tuhlasit kaik rahas sika :@
Siika sanoo:
ja semmosset fanhat hummatallit täynnä erikoisii myyntikojui
sää olaisit tykänny siit
Kourusika sanoo:
nam
Siika sanoo:
oliskos si viel jottaa?
mää ostin uuren hajun lentsikkakentält
Kourusika sanoo:
sianhaju
Siika sanoo:
siel oli sikana niit myyjii tuputtaas haisui
mut en menny lankaaa
sis menin näteimmä naisen luo ja pyysin myymää mul sitä haisua, mitä sen poikaystävä käyttää
8)
Kourusika sanoo:
:D
oikein
Tää oli hieno matkakertomus!
VastaaPoista