Kourusika sanoo:
hei pelle
mittaas sen sun rööris halkasija
Siika sanoo:
25mm
lyhyt mutta paksu
Kourusika sanoo:
tiän si tuora kato optimaalista pletkuu
kai toi si o sisähalkasija?
Siika sanoo:
ulko
Kourusika sanoo:
kattos ku se pletku tarttis tunkee sihe röörii sisä
Siika sanoo:
eehkä
22 mm
Kourusika sanoo:
sika
Siika sanoo:
pelle
jos sul tuleis kuva varteee
nii millane se olisis?
Kourusika sanoo:
:P
R.I.P. 20.03.2010
Siika sanoo:
:D
:D
:D
varren teini-iän päättymispäivä :D
mun tekee välist mieli ottaa tatska
mut sit mietin et oon maan fanha
ei viitte enää ottaa
kaikki haukkuis teiniks :’(
ei se kyl varteeotettava olis vaa jonnekki räpylän tienoil
Kourusika sanoo:
:D
ota joku maan tatska
hakaristi selkään tms
Siika sanoo:
:D ei mitää sikakuvia
mun mieltä nii kiihottaa ajatus billy talentin linnuist, jos tiijät :P
niiist sais aika komian kuvan ku yhistelis niit johonki persoonallisee
taiks sit semmone super marion lisäelämä -sieni
1up
kertois vähä siit, et lisäelämii o käytös 8)
Kourusika sanoo:
lisäelimii ;)
1up
Siika sanoo:
:D lisäelin
ja kertois se vähä mein nörttiluonteestki
ollaa hei oltu jotaa kuus vee, ku ollaa ekaa kertaa marioo sekaannuttu 8)
Onko sian vaihtoehdoissa järkeä? Kestääkö varsi tatuoinnin?
Kuinka vanha mario onkaan? Katso huominen jakso!



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti