Siika sanoo:
pelle
kuis sää meinaat lapsias kasvattaa hä?
mitäs sit ku onsu kysyy et mist vauvat tulee?
Kourusika sanoo:
:D:D käsken kysyy sulta
Siika sanoo:
SIKA!
eiku ooks miettiny kukkei ja mehiläisii?
Kourusika sanoo:
:P kato mää oon jo nii fanha etten muista enää
Siika sanoo:
kumpi niist sit o poika ja kumpi tyttö?
kato ku geishan muistelmis toi hoidetaa loogisesti
on luola ja ankerias
:P
Kourusika sanoo:
:D
Siika sanoo:
ei mee sekasi noi roolit
Kourusika sanoo:
juu ei
Siika sanoo:
mut kukka ja mehiläine?
kukka=poika O.o
ku sil o ne siemenet?
tosi miehekästä hei...
Kourusika sanoo:
8) hemiläine o poika
sil o kato maan piikki
Siika sanoo:
nii ku sil o piikki
mut mite tytöl voi oll siemenet joit poika jakaa?
O.o
Kourusika sanoo:
:D se o jemmannu siemenii
Siika sanoo:
:D
aiemmalt hemiläiselt?
sikakukka!
Kourusika sanoo:
8)
perusteini
Siika sanoo:
hämmentävää
pare ehkä välttää nää kukkavertaukset sit
kerro vaik kuormaautoilla.
isin autossa on aisa ja äiti on se peräkärry
Kourusika sanoo:
:D ju
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti