4. helmikuuta 2011

Bees & Honey


Siika sanoo:
 pelle
 kuis sää meinaat lapsias kasvattaa hä?
 mitäs sit ku onsu kysyy et mist vauvat tulee?
Kourusika sanoo:
  :D:D käsken kysyy sulta
Siika sanoo:
 SIKA! 
 eiku ooks miettiny kukkei ja mehiläisii?
Kourusika sanoo:
  :P kato mää oon jo nii fanha etten muista enää
Siika sanoo:
 kumpi niist sit o poika ja kumpi tyttö?
 kato ku geishan muistelmis toi hoidetaa loogisesti
 on luola ja ankerias
 :P
Kourusika sanoo:
  :D
Siika sanoo:
 ei mee sekasi noi roolit
Kourusika sanoo:
 juu ei
Siika sanoo:
 mut kukka ja mehiläine?
 kukka=poika  O.o
 ku sil o ne siemenet?
 tosi miehekästä hei...
Kourusika sanoo:
 8) hemiläine o poika
 sil o kato maan piikki
Siika sanoo:
 nii ku sil o piikki
 mut mite tytöl voi oll siemenet joit poika jakaa?
 O.o
Kourusika sanoo:
 :D se o jemmannu siemenii
Siika sanoo:
 :D
 aiemmalt hemiläiselt?
 sikakukka!
Kourusika sanoo:
  8)
 perusteini
Siika sanoo:
 hämmentävää 
 pare ehkä välttää nää kukkavertaukset sit
 kerro vaik kuormaautoilla.
 isin autossa on aisa ja äiti on se peräkärry
Kourusika sanoo:
   :D ju

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti