Riks, raks ja poks! Niin ne kuuluisat murot ääntelehtivät kulhossa kun saavat maitokasteen :P Sama ääni liittyi eilen mun työntekoon. Vähän vääntelyä ruuvarilla, riks ja raks. Sitten POKS! Ja kas, ruuvari on lävistänyt mun peukun 8) Jos tohon uuteen hienoon rööriin olis pujottanu jonkun kivan korun, niin olis sen parantuessa voinut päteä turuilla ja toreilla ennennäkemättömällä lävärillä. Nams! Alla kuva vahingosta. Oikeella puolella sisäänmenoreikä, vasemmalla ulostulo ja taustalla syntinen työkalu. Eniten harmittaa toki se, että pelästyksissäni revin ruuvarin irti heti, enkä vasta kuvanoton jälkeen...

MUAHAHA! Peukalo keskellä kämmentä, ruuvimeisseli keskellä peukaloa. Legendaarista!
VastaaPoista