2. helmikuuta 2011

Muumihumppa soi!


Kourusika sanoo:
MUUMI HUMPPA SOI; KUULE KUINKA MUUMIHUMPPA SOI
  
Siika sanoo:
 :D
 :D
Kourusika sanoo:
 :@  jumaku se jää päähä
Siika sanoo:
 jää jää
 tarkotus onki
 koht meet ostaa lapsilles oikee muumitalon
Kourusika sanoo:
 :@
 Siikahumppa soi
Siika sanoo:
 siika
 jos asuisit muumilaaaksos ni kene kaveri oisit?
Kourusika sanoo:
 hemuli n
Siika sanoo:
 miksiii?
Kourusika sanoo:
 siks ku juon aina kaffet hemulimukist
Siika sanoo:
 aaaa!
 mä olisin ovela
 olisin viljonkan lasten kaveri
 pistäisin päähä kans sellase punasen suippahatun
Kourusika sanoo:
 :D
Siika sanoo:
 ja olisin salaa yks niist lapsist
Kourusika sanoo:
 sika
Siika sanoo:
 ne o kato kivasti kurissa ne kakarat
 :D
Kourusika sanoo:
 vilijonkka faa mieles
Siika sanoo:
 JU
 ei tartteis kato leikkiii
Kourusika sanoo:
 ?
Siika sanoo:
 nehä aina vaa lukee ja käyttäytyy hyvi
Kourusika sanoo:
 Ju :D
 nii pitääki
Siika sanoo:
 JU 8)
 ei tulis sikailtuu
Kourusika sanoo:
 ju ei
Siika sanoo:
 huomaiskoha se et on yks kakara yli normin?
Kourusika sanoo:
 eip
Siika sanoo:
 Jo 8)
 ja sit
 tieks, mul tuli eile todella blondi hetki
Kourusika sanoo:
 no
 sika
Siika sanoo:
 tajusin et mist tulee nimi punahilkka
 :D
Kourusika sanoo:
  :D
 pfunasest huivist
Siika sanoo:
  eiku se myssy
Kourusika sanoo:
 huivimyssyst
Siika sanoo:
 sama juttu ku se laulu
Kourusika sanoo:
 muumihumppa?
Siika sanoo:
  lensi maahan enkeli, joutui sampituulta
 
 sammet lentää tuules
Kourusika sanoo:
  :@ ne siat!
Siika sanoo:
 JU. Kaua meni tajuta seki et ei se mikää sillintuoksune puhuri ole 
Kourusika sanoo:
  :D:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti