Kourusika sanoo:
MUUMI HUMPPA SOI; KUULE KUINKA MUUMIHUMPPA SOI
♪
Siika sanoo:
:D
:D
Kourusika sanoo:
:@ jumaku se jää päähä
Siika sanoo:
jää jää
tarkotus onki
koht meet ostaa lapsilles oikee muumitalon
Kourusika sanoo:
:@
Siikahumppa soi
Siika sanoo:
siika
jos asuisit muumilaaaksos ni kene kaveri oisit?
Kourusika sanoo:
hemuli n
Siika sanoo:
miksiii?
Kourusika sanoo:
siks ku juon aina kaffet hemulimukist
Siika sanoo:
aaaa!
mä olisin ovela
olisin viljonkan lasten kaveri
pistäisin päähä kans sellase punasen suippahatun
Kourusika sanoo:
:D
Siika sanoo:
ja olisin salaa yks niist lapsist
Kourusika sanoo:
sika
Siika sanoo:
ne o kato kivasti kurissa ne kakarat
:D
Kourusika sanoo:
vilijonkka faa mieles
Siika sanoo:
JU
ei tartteis kato leikkiii
Kourusika sanoo:
?
Siika sanoo:
nehä aina vaa lukee ja käyttäytyy hyvi
Kourusika sanoo:
Ju :D
nii pitääki
Siika sanoo:
JU 8)
ei tulis sikailtuu
Kourusika sanoo:
ju ei
Siika sanoo:
huomaiskoha se et on yks kakara yli normin?
Kourusika sanoo:
eip
Siika sanoo:
Jo 8)
ja sit
tieks, mul tuli eile todella blondi hetki
Kourusika sanoo:
no
sika
Siika sanoo:
tajusin et mist tulee nimi punahilkka
:D
Kourusika sanoo:
:D
pfunasest huivist
Siika sanoo:
eiku se myssy
Kourusika sanoo:
huivimyssyst
Siika sanoo:
sama juttu ku se laulu
Kourusika sanoo:
muumihumppa?
Siika sanoo:
lensi maahan enkeli, joutui sampituulta
♪
sammet lentää tuules
Kourusika sanoo:
:@ ne siat!
Siika sanoo:
JU. Kaua meni tajuta seki et ei se mikää sillintuoksune puhuri ole
Kourusika sanoo:
:D:D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti