17. tammikuuta 2011

Karkkimonsterin kaappaama suklaalumiukko



Olipa kerran lötsö suklaalumiukko, joka asusteli rauhallisen sikolätin keittiön 
pöydällä. Eräänä todella ruskeana päivänä pöydän ohi kulki hirrrmuinen 
karkkimonsteri vatsa kurnuten nälästä. Niinpä karkkimonsteri päätti popsia 
lumiukon suihinsa. Monsteri laati suunnitelman: lauletaan suklaalumiukolle 
ja kun se nukkuu, napsitaan se saksilla ja popsitaan. Karmea kohtalo!

 
ÄÄÄÄÄÄ! Uinuva suklaalumiukko kohtaa karkkimonsterin

Sikolätissä vierailee ajoittain monennäköistä minipossua riehumassa. Yllä 
on kuvattuna possuista possuin, vilkkain ja äänekkäin yksilö. Kummipossu.
Lätti on kyläpäivän jälkeen aina kuin pommin jäljiltä. Kylpyammeessa on 
ankat sekaisin, lattialla autotalo räjähtäneenä ja keksinmuruja joka paikassa. 
Päivän päätteeksi oma olo on kämppääkin räjähtäneempi. 

Siitä huolimatta minipossujen vierailut ovat aivan parhautta. Miten muuten
saa nauraa itsensä kipeäksi, kun kummipossu juoksee potalle kiukutellen 
"Tyhmä tyhmä kakka!"?. Kakka kun tuli kesken kivan keittiöleikin.. 

Minipossun kanssa touhutessa tulee samalla itsekkin sikailtua. Joku kummisika
saattoi opettaa kaksivuotiaan hokemaan ulko-ovella, että "Let's go lehmät, sonni
odottaa".  Hups! :D Sikaa, niin sikaa. Hyvässä koulussa on minipossu. 
Kasvaa todelliseksi siaksi tätä menoa. 
 

Sika tietenkin taiteili itseään puhuttelevan mönjäakkelin

Niin tai näin, mun ruskea sunnuntai meni parhaassa seurassa. Entäs sun??

2 kommenttia: