25. tammikuuta 2011

Jääkenttien sika!


Siika sanoo:
pelles
muistakko ku itte luistelit ekaa kertaa?
Kourusika sanoo:
ööööö en?
Siika sanoo:
olessää liian fanha muistaan? :D
Kourusika sanoo:
:’(
Siika sanoo:
 en mäkää muista
Kourusika sanoo:
olan
Siika sanoo:
mut jottaa kuvei oon nähny ku mää pienenä pylpyränä menen ruskees toppapuvus ja keltane torspon potta pääs ympär jäätikköä 8)
Kourusika sanoo:
 jääkenttien sika
Siika sanoo:
sepäs se
Kourusika sanoo:
ja seppo
Siika sanoo:
olin eile Minipossun kans pluistelees :p
Kourusika sanoo:
sika
Siika sanoo:
ekaa kertaaa kuule
8)
Kourusika sanoo:
nam
Siika sanoo:
komiaa menoa
Kourusika sanoo:
oli
Siika sanoo:
hyviä havaintoja
JÄÄ ON NII LIUKASTA ja
MÄ EN PYSTY LUISTELEEN KUN TERÄT ON TYHMÄN TERÄVÄT
ja samanlaisia viksuja juttuja
Kourusika sanoo:
:D
viksu sika
Siika sanoo:
nams! 35 minsaa jaksettii menn, sit tuli beba kipiäk
Kourusika sanoo:
nam
Siika sanoo:
ens kerral siron sihe tyynyn?
Kourusika sanoo:
JU
Siika sanoo:
sika
Minipossu kaikissa turvavarusteissaan juuri ennen jäälle menoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti