19. tammikuuta 2011

vespapelle


Siika sanoo:
....
tulepaa kuvist mielee mun puntokorjaus
karkkipaperil...
:D
Kourusika sanoo:
 tuli mieleen kans :D
Siika sanoo:
hehe :D
Kourusika sanoo:
:D ohna korjas kerran zevyn oven ilmastointiteipil ku meni lukko jumiin
ja ovi ei pysyny kiinne
Siika sanoo:
:O
sika
osaa ne naisetki siis
Kourusika sanoo:
ju
Siika sanoo:
voiha vespa
vespa himottais
ei tarveis korjaa karkkipaperil, ei hesusteipil
Kourusika sanoo:
:p ju
vespa
mitä muuta mies tarttis?
ei mitää :))
Siika sanoo:
vespakypärän ja vespapaidan
mikäs o vespalla ajamisen pukukoodi nykyäs?
Kourusika sanoo:
:p
jaa-a
kysy teineiltä
Siika sanoo:
en jaks vaivautuu
nakkinako ajelis?
Kourusika sanoo:
:p nakkina pelkkä kypärä pääs
Siika sanoo:
NAM!
(8) oi jos oisit kultaseni vespa kaunoinen, pitäisin sut piilossa vain salaa ajellen. mutta voi voi surkeutta voi voi tätä pulaa, ajoista salaisista saattaisit sä palaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti