Siika sanoo:
huomenta!
pakko kertoo mun urpåin teko pitkään aikaan.
illal mul oli tylsää ja latasin puhelimeen röyhysovelluksen.
nooh siin oli kans nappi SNEEZE. ruma aivastusääni kuulu ja se tarttu!
mä urpå aivastin heti perään. oon nii helppo :’(
Possu sanoo:
Oot tosi tosi helppo :D
Pönttö! eihä aivastuksen pitäis ees tarttuu, se o haukotus se :D
eli oot tosi tooooosi helppo!
Siika sanoo:
:o :o
NII OONKI!
voi urpåjen urpå!!!! :’(
Possu sanoo:
:DD pönttö.
suhun tarttu viestiäänist aivastus!
oot nii pölö! :D
Siika sanoo:
voi nyyyh!
nyt on oikee tosipönttö olo.
mä illal luulin et toi o vaa vähä epänormaali imut eihä tos ole mitää lähellekkää normia :(
koht mut lukitaa jonnekki suljetul osastol :’(
Possu sanoo:
no ehkä sul tekeis vaa iha hyvää päästä pienelle lomalle rauhoittumaan.
urpå. epänormaali möllykkä.
vastustuskyvytön, et pystynyt vastustamaan aivastuksen houkutusta >:)
Siika sanoo:
nyyyh, kiusaaja!
mieti jos se oliski ollu joku sikanuhane aivastus.
mä nii makaisin ny sängynpohjal kuumemittari bebas ja tupot nokas :o :o
Possu sanoo:
senki syntine! nyt sun aivastuskertomus aiheutti mul hikan :( sika
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti