| Siika sanoo: | |
| :P millane päivä sulla o huome? | |
| ai mul o normipäivä | |
| Kourusika sanoo: | |
| :p pakkast o | |
| Siika sanoo: | |
| radalle tänää? | |
| Kourusika sanoo: | |
| radalle? | |
| raviradal? | |
| Siika sanoo: | |
| JU, koni kainaloo ja tuoppi kouraa 8) | |
| Kourusika sanoo: | |
| juuu | |
| Siika sanoo: | |
| "Se on nyt tutkittua: olutta kannattaa juoda päivittäin. Yksi tuoppi päivässä saattaa auttaa laihduttamisessa, vähentää korkeaa verenpainetta ja diabetesta, väittävät espanjalaistutkijat. " | |
| kaikest päätelle tos se koni sit olis se epäterveelline osuus :PP | |
| radalle siis tänä? | |
| Kourusika sanoo: | |
| ju | |
| koniradal | |
14. tammikuuta 2011
Mitä sit jos perjantaina?
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti