14. tammikuuta 2011

Mitä sit jos perjantaina?


Siika sanoo:
:P millane päivä sulla o huome?
ai mul o normipäivä
Kourusika sanoo:
:p pakkast o
Siika sanoo:
radalle tänää?
Kourusika sanoo:
radalle?
raviradal?
Siika sanoo:
JU, koni kainaloo ja tuoppi kouraa 8)
Kourusika sanoo:
juuu
Siika sanoo:
"Se on nyt tutkittua: olutta kannattaa juoda päivittäin. 
Yksi tuoppi päivässä saattaa auttaa laihduttamisessa, 
vähentää korkeaa verenpainetta ja      
diabetesta, väittävät espanjalaistutkijat. "
kaikest päätelle tos se koni sit olis se epäterveelline osuus :PP
radalle siis tänä?
Kourusika sanoo:
ju
koniradal


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti