Sika ja sian himot! Välillä himot valtaavat mielen ja sitten joutuu taistelemaan kiusausta vastaan. Joillain se on autokuume, toisilla karkkihimo. Sialla se on aivan käsittämätön dominohimo! Mitä tehdä kun dominofiilis iskee? Pitääkö sitä pistää noi palikat tilaukseen vai pyristellä vastaan? Jos ei palikoita jaksa tilaa, niin näyttää toi tuhannen litraa mehuakin olevan ihan toimiva dominosetti..
Siika sanoo:
mut tiedäthän porsaani
mul on maan himot! :P
Kourusika sanoo:
himosika
himoitset zevyä
Siika sanoo:
enp, ei oo autokuume
Kourusika sanoo:
O :p
Siika sanoo:
EIPO! :@
Kourusika sanoo:
:p meen täs joku päivä kattoon buikkii pelle
Siika sanoo:
mene
mun himo o aiva erilaine :P :P
kasso fideoo abouts 4 min kohalta
O.O KARHUDOMINO!
Kourusika sanoo:
:p nam
sikamaista
Siika sanoo:
iha hirmuset dominohimot
mun kummipoika sai lahjak dominopalikat
ja mä meinaan hankkii samanlaiset
sit sikalas onkin luvassa pelkkää dominoketjun rakenteluu
tommottet mr dominot
Kourusika sanoo:
dominopelle =D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti