Down goes Sweden. Ei tuo vesipullo tuosta enää nouse. Joku kurja heitti sen eilen lattialle. Kateellinen sika! Kolme vuotta se jaksoi kulkea mukana. Kolme vuotta erilaisia vaihtopenkkejä, erinimisiä kaupunkeja. Halleja, pihapelejä, uimarantoja. Orpo lapsi Ruotsista joutui kammottavaan naapurimaahan innokkaan urheilusian hoiviin. Kai se on viiihtynyt, mitä nyt elinolot olisi voineet olla paremmat. Èhkä se silti viihtyi kassissa, jossa on kotoisa pelikenkien tuoksu.
Siika sanoo:
Sika
Kourusika sanoo:
köyhäää
Siika sanoo:
Ruotsi huolettaa :’(
Kourusika sanoo:
sepä se
Siika sanoo:
menetys.
Kourusika sanoo:
hä?
Siika sanoo:
tragedia.
Kourusika sanoo:
pelle
mist puhut? :O
Siika sanoo:
ruotsin tilanteesta
Kourusika sanoo:
ruottalaisist teineist? :P
Siika sanoo:
mun rakas juomapullo meni rikki
Kourusika sanoo:
se sika :@
Millä tästä selvitään? Mitä muoti-ilmiötä tässä pitäisi alkaa seuraamaan? Possunpunaista päälle ensi reeneihin? Puuhelmet kaulaan? Napapaita?
No se on se pinkki pallo niinku oon monta kertaa jo yrittäny mut ei o kelvannu !
VastaaPoista-possu
http://www.lastentaikamaa.fi/CupCake-Pinkki-Pallo-Fleecehaalari
VastaaPoista:O Pinkki pallo -haalarit! Hyvä idea, ei paljon kerää katseit eikä hikeä..