10. joulukuuta 2010

Maansuru!

Rakas plokimme on viime aikoina kokenut monenmoista vastatuulta kärsässään. Viimeisin isku on Kourusian koneen liisausajan päättyminen. Onko tässä plokin päätös? Lätinät lätisty?

Ei suinkaan! Eiköhän yksinlätinästäkin jotain irtoa ja kaippa Sikakin saa uuden koneen jossain välissä. Me ollaan oikeesti iha ylpeitä aikaansaannoksistamme! Ei tässä varsinaisesti järkeä ole, mutta jutun taso takaa virkeän mielen työasioissa. Ei lätinää hakemalla haeta tätä varten, vaan kakun parhaat kirsikat poimitaan ja julkaistaan täällä. Ja lukijoiden palaute lämmittää, jos ei mieltä niin paljasta sianbebaa karsinassa. Lisää palautetta siis, pliiis!

Siika sanoo:
tasokasta
samaa paskaa joka stooris
Kourusika sanoo:
 Huuruinen sähköpletku 8)
Kourusika sanoo:
:D 
maan komee ploki
Siika sanoo:
O
Kourusika sanoo:
 kukaan kehtaa tulla julkiseks lukijaks?
 paitti maanfatta?
Siika sanoo:
Sivun katselut tänään
5
Sivun katselut eilen
2
Sivun katselut viime kuussa
111
Sivun katselujen koko historia
111
Kourusika sanoo:
 heti paukkuu sata rikki! 8) 8)
Siika sanoo:
 :D
usasta luettu
JA ALASKASTA!
Kourusika sanoo:
:OO 
ei juma
Siika sanoo:
jääkarhut?
Kourusika sanoo:
jääsiat!

1 kommentti: