15. joulukuuta 2010

Housuton sika!










Siika sanoo:
housut jalas?
Kourusika sanoo:
:@
Siika sanoo:
onssul tapana?
välilevy pullistunu ku sontua lapioit
ni onssul tapana housui käytellä?
ihmiset kadulla tuijottaapi?
sormilla osotteleepi?
Kourusika sanoo:
ju
en käytä houssui
ei oo faraa ku housut o polttoöljys
Siika sanoo:
 olees sää pönttö öljystäny pöksyt?
Kourusika sanoo:
häää? :O
sika
siel tankkaamas
:@
Siika sanoo:
ainii, tankkasit pöksyilles ku tankkauspletku meni rikki?!?
Kourusika sanoo:
aino!
Siika sanoo:
pelle ku osaa tankkia täytellä :DD
Kourusika sanoo:
:@
vaadin korva!
Siika sanoo:
saat nenä!
nenäkarvan!
Kourusika sanoo:
soitin sinne bensa-asemal aamul
ku ei ol mittää kuulunu
"tutkinta on kesken"
siat! :@ :@
mul ei oo ny si talvitakkii eikä talvikenkii
Siika sanoo:
:DD
mut löpöö o!
Kourusika sanoo:
ei pal polttoöljy lämmitä
ku ulkon kävelee
:@
Siika sanoo:
tuikka tulee :D
Kourusika sanoo:
ju
ei usalla stupakkiakaa poltella
tiä vaik posahtais koko ukko
Siika sanoo:
:D
karvaton ukko
Kourusika sanoo:
ju
Siika sanoo:
siks just nenäkarvat tarttet
Kourusika sanoo:
Sika :@
Siika sanoo:
:D

1 kommentti: