3. joulukuuta 2010

Feronpalautuspäivän autokuume!


Kourusika sanoo:
 :p köyhää huomenta!
Siika sanoo:
 Oi dänks detsamma
 0,8 k€ köyhyyttä tänään!
Kourusika sanoo:
 :’( toiset saa
Siika sanoo:
  sil sais kaks mondeoo
Kourusika sanoo:
  :D
  <:o) ostettii eile Mondeo!!!
 3ke
Siika sanoo:
 jotenki en oo yhtää yllättyny
Kourusika sanoo:
 :p
Siika sanoo:
 oot nii autokuumeine
Kourusika sanoo:
 Jou
Siika sanoo:
 et vähänki ku joku muu saa autoa
 nii sää saat siit kiksit!
Kourusika sanoo:
 :p ju
Siika sanoo:
 nooh?
 kunnon teinirässi?
 maan poppikoneet?
 kromirööri?
 melamiinivanteet?
 karvattomat nopat?
 silakantuoksune funderbaumi?
Kourusika sanoo:
 :p
 kyl siel koht silakka tuoksuu
Siika sanoo:
 SIKA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti