20. joulukuuta 2010

Ripulisika

Siika: 
   Pelle. Maanköyhyys :'(
   tili tuli tänää
maksoin lakut
ja nyt tili on 60 euroo minuksel.
ikin ollu näi köyhä :’(
Kourusika: 
tee lapsei ni rikastut
8)
hierontalahjakortti
Luminaaaatto joululahja
8) ohnalle kiertoon
Siika: 
   Oujee. Porot saa hieromaa,köhät myy persettä wikkel 
Kourusika: 
   vju
ja ku oot kippiä ni et pääse ees sinne wikkel

Siika: 
   Sika. Mull ripulia ole :'(
Kourusika: 
   pletkuripuli on
Siika: 
   :O
jäbä rienaa!
Kourusika: 
   ju
ja  tienaat
sika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti