26. marraskuuta 2010

Pikkujouluperjantai


Siika sanoo:
   perjantai
   pikkujoulut
   mitä meinaat tehrä?
Kourusika sanoo:
mennä kotttiiin 8)
Siika sanoo:
:OO
miks kotti?
mitä kotona?
kot kot kotitöitä?
Kourusika sanoo:
 filmaa hoitaan :((
Siika sanoo:
opetat kanan puhuun?
sä:"sano kottero, sano koti" -> kana:"kot kot" -> sä:"MÄ OON NII REHTORI"
Kourusika sanoo:
:D
olet
Siika sanoo:
en tänää!
tänää porry hatter!

Tänään olisi firman pikkujoulut, mutta ei oikeen jaksa ei irtoo ei kestä. Reilu viisi vuotta samassa työpaikassa, eikä kertaakaan sikailemassa pikkujouluissa. Jotenkin ajatus siitä, että näkee kaikki nuo samat töpselikärsät vapaa-ajallakin, etoo. Niinpä kotityöt ja leffa vie voiton, tänäänkin..

1 kommentti: