26. huhtikuuta 2011

The bitter end of a toilet duck



Siika:
tiäks
onk sul joskus käyny nii et meet vessaa kauhees kakkahädässs
ja sit ku lähet nii ei oo hätää ollenkaaa
vaikket oo kakkinukkaaa?
Possu:
En mä tie
Siika:
mä oon viksuna koko aamun ladannu kakkia
ja sitten kun hetki on sopiva
suunnistan pöntölle
avaan loossin oven
ja arvaas
koko pönttö täynnä kuraa
:’(
mun kakki ihan pelästys tota näkyä
Possu: 
:D
Siika:
no mieti!
iloinen kakkafiilis
ja sit pytty sii kunnos et koko loosi haisee
hyh
Possu:
Joooops
Siika:
Ällöittävää :’(
Firman pöntöt. Nams!

2 kommenttia:

  1. Minkäs teet, kun kärsin ujosta kakasta. Ei pytyn ny aivan puhdas tarvitse olla. Jos kuitenkin omaa taidon, että saa valkoisenkin näyttämään noin ruskealta, niin voisi sitä pytyn vieressä olevaa wc-harjaakin osata heiluttaa 8)

    VastaaPoista