Kourusika sanoo:
pelle
Siika sanoo:
onssul rahua?
Kourusika sanoo:
O
faik kui 8)
Siika sanoo:
huuretaak puoliks?
Viimeinen leposija Hietaniemessä
Kourusika sanoo:
JOO
Siika sanoo:
sitte semmone maansianpääpatsas hauralle 8)
Tässä lepää kourusika ja siika
Kourusika sanoo:
ju
Siika sanoo:
ju
teksti kylkee
pysähdy kunnioittamaan maansikojen muistoa! elä sylje hauralle!
Kourusika sanoo:
:D sika!
yletön fiinanjuointi ja naisressi :’(
kuolinsyy :’(
Siika sanoo:
:D SEKI VIEL
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti