14. huhtikuuta 2011

Heitä sikaa!


Siika sanoo:
:P
sika
svin
Kourusika sanoo:
hufud
Siika sanoo:
hufvud
sika
:P
kuis sun sianpoikaset koto?
Kourusika sanoo:
sika 8)
siel ne
herätti enne seittemää
Siika sanoo:
lapsoset syö kokonaist sikaa siel?
Kourusika sanoo:
tänää vast tule sika :P
Siika sanoo:
:O
Kourusika sanoo:
:P
Siika sanoo:
:P
NAM
Kourusika sanoo:
tehdään juna!
Siika sanoo:
ei junaa :S
syökää sikaa!
tieks
Minipossu oli kyläs tosa
se kaivo vaatehuoneest kaik mun pelit
ja pelattii jokast jota suostuin
opetin sitä tavoilllki
tieräk sen Heitä sikaa -pelin??
siel me kärsäkkäi paiskottii :P
Kourusika sanoo:
 oikei!
Siika sanoo:
JU!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti