26. marraskuuta 2010

Tuli käytyä potalla!


Me siat ollaan tosiaan töissä saman katon alla. Niinpä firman pönttöjen tila kirvottaa usein mehukkaita jutunaiheita. Tää käytiin siinä sieluntilassa, jossa vedenlorinan kuuleminen ja vesiputouksen ajatteleminenkin tekee pahaa. Kun vielä löytyi aiheeseen sopiva uutisotsikko, niin kärsät sai taas vauhtia...
 
"Syynä hintasota? Mies virtsasi bensapistooliin - jäätyi
24.11.2010 13:35 IS


Johtivatko Pohjanmaalla käytävä hintasota tai muut kaunat jäätävään virtsaiskuun huoltoasemalla? Näin uskoo mustasaarelaisen huoltoaseman omistaja. Omistajan mukaan pitkään jatkunut ilkivalta kärjistyi lauantain ja sunnuntain välisenä yönä, kun ilmeisessä humalatilassa ollut nuori mies virtsasi aseman bensapumppuihin."


Kourusika sanoo:
 :p
 Bensapistooliin virtsaaminen on myös varsin vaarallista. Moni tietää kokemuksesta, mitä voi seurata, kun koskee kielellään metalliin pakkassäällä: kieli jäätyy kiinni.
 muistas toi!

Siika sanoo:
:O :O
Kourusika sanoo:
  jos virtsaat pensapistooliin ni kieli voi jäätyä kiinni

Siika sanoo:
:D
sika!

1 kommentti: