DYKS [8:59]:
misä sika o? :O
Kourusika [9:00]:
sika ykää :P
DYKS [9:01]:
kui?
Kourusika [9:01]:
sil o krapula :DD
DYKS [9:02]:
just
Kourusika [9:03]:
joo, kauhee juoppo
DYKS [9:03]:
no o :o
keskel viikkoo
huh :D
DYKS [9:05]:
huh
hullu
Kourusika [9:05]:
kylll :P
DYKS [9:07]:
jaha
miks Siikalla o sun vuohet taustakuvana???
Kourusika [9:07]:
se on vuohi itekkin :DDD
sukulaistensa kuvii
DYKS [9:08]:
:D aa
ok
Kourusika [9:09]:
eks oo huomannu ku se aina määkii? ;)
ja märehtii
ja syö salaa heinää
DYKS [9:10]:
jooo’o
Aika sika!
VastaaPoista