25. marraskuuta 2010

Keskustelupalstalta poimittua

Siika makaa kotikarsinassa vatsataudissa ja työkaverit haukkuu selän takana. Ihan vaan siikaa ilostuttaakseen kyseinen keskustelu lähetettiin sähköpostilla. Tosi tosi kivaa lukea, kun pitää taukoa pytyllä ravaamisesta..


DYKS [8:59]:
 misä sika o? :O
Kourusika [9:00]:
 sika ykää :P
DYKS [9:01]:
 kui?
Kourusika [9:01]:
 sil o krapula :DD
DYKS [9:02]:
 just
Kourusika [9:03]:
 joo, kauhee juoppo
DYKS [9:03]:
 no o :o
keskel viikkoo
 huh :D
DYKS [9:05]:
 huh
 hullu
Kourusika [9:05]:
kylll :P
DYKS [9:07]:
 jaha
 miks Siikalla o sun vuohet taustakuvana???
Kourusika [9:07]:
se on vuohi itekkin :DDD
 sukulaistensa kuvii
DYKS [9:08]:
:D aa
 ok
Kourusika [9:09]:
eks oo huomannu ku se aina määkii? ;)
 ja märehtii
 ja syö salaa heinää
DYKS [9:10]:
                jooo’o

1 kommentti: