8. marraskuuta 2011

Kärytettyä rottaa

Siika sanoo
Eläinten eettiseen kohteluun ja eläinten oikeuksiin keskittyvä järjestö PETA tekee hienoa työtä ympäri maapalloa. Nyt Saksan PETA on kuitenkin pillastunut siitä, kuinka Battlefield 3-pelissä voi tappaa rotan.
:O on se kauhiaa
Kourusika sanoo
O
maan kauhiaa!
:D
Siika sanoo
OO
:’(
Kourusika sanoo
tiäks
näin viime yönä unta että ammuin rottia mein pihalla
Siika sanoo
:O
osuiks?
Kourusika sanoo
doch!
Siika sanoo
pyh
Kourusika sanoo
sit hakkasin sitä rautaputkel viel
Siika sanoo
:D
Kourusika sanoo
8)
Siika sanoo
pahis
Kourusika sanoo
että lähti henki
Siika sanoo
varo vaa
peta suuttuu
tulee järjestää tissiparaatin sun pihal
Kourusika sanoo
kärytäks mut?
Siika sanoo
sit muijas suutttuu :@
Kourusika sanoo
sika
Siika sanoo
vähintäänki sika joo
noiha o niit akkoi ketä riisuu sitä enemmä, mitä enemmä eläimet kärsii
Kourusika sanoo
:P nam
pitää ampuu lisää rottiii
Siika sanoo
:DD
Kourusika sanoo
koitin oikeeesti viime talvena ampuu hiiren
mut meni ohi
Siika sanoo
:D sihe mä tosa viittasin ku kysyin et osuiks
Kourusika sanoo
sika :@




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti